The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PerfectFreak
Elev |
16 jun, 2012 10:55 |
|
Borttagen
|
^ no problem.
Ja men precis! Wellwell. Nu har Bard och Hanna börjat planera. Jag vill se hur det där slutar... O_O Men det är nog bra med lite, typ "insider help", eller vad man ska säga -.^ Förhoppningsvis slutar det bra och jag får livets bästa sommar. Jag tror faktiskt på det. Man måste ju vara positiv XD POTATOES. Vad ska du göra idag? c: 16 jun, 2012 10:57 |
|
PerfectFreak
Elev |
^
Det låter väldigt bra om du skulle få livets bästa sommar, jag hoppas du får ha det också C: Jag ska packa, älska med min datorn och sedan fara C;
16 jun, 2012 11:02 |
|
Borttagen
|
^ thank you! :3 det hoppas jag med
Det låter ju trevligt. Särskilt delen med datorn ^^ Vilken tid åker du? 16 jun, 2012 11:05 |
|
PerfectFreak
Elev |
16 jun, 2012 11:09 |
|
Borttagen
|
^ Awh, okay :c
Jag ska till Uppsala, tar bussen som går 15:10 så jag har några timmar på mig ^^' Hänga där med några kompisar, antagligen inte göra någonting, som det alltid slutar. xD 16 jun, 2012 11:12 |
|
PerfectFreak
Elev |
^
haha, men det låter kul i alla fall. Nä nu måste jag kolla jag ska packa, jag är alltid sen med att packa -.-
16 jun, 2012 11:15 |
|
Borttagen
|
^ jag packar alltid i sista minuten.. vilket inte är så uppskattat av min far XD
16 jun, 2012 11:19 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling jag såg den med två kompisar och ja vi var väldigt lost i slutet xD tur att han är snygg
Btw hej ![]()
16 jun, 2012 11:22 |
|
Borttagen
|
Mrs Darling
"Not my face, you bitch!" eller "Don't touch the watch". Sen diggade jag ju också att ingen ens brydde sig... liksom, varför har han blodiga lakan osv XD Jag tror man måste läsa boken för att förstå den lite mer... och det är det jag ska göra snart HEY *hoppar på dig* jag har saknat dig. How dare you just leave me like that *ger en kaka* 16 jun, 2012 11:24 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen