The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
16 jun, 2012 10:21 |
|
Borttagen
|
Hej Alva! ^^
16 jun, 2012 10:28 |
|
PerfectFreak
Elev |
16 jun, 2012 10:30 |
|
Borttagen
|
Det är molningt och jag har fortfarande inte fått mitt kaffe... XD Men det är bra, tror jag Din värld då? ^-^ 16 jun, 2012 10:32 |
|
PerfectFreak
Elev |
InspiredPsycho
Här är det då soligt.. Men det är väl ganska bra håller på att se klart American Psycho och sörjer över att jag inte ska få träffa datorn igen på två veckor, hehe C;
16 jun, 2012 10:42 |
|
Borttagen
|
^ oh, good choice I see
Varför inte? -.^ 16 jun, 2012 10:44 |
|
PerfectFreak
Elev |
^
Den är faktiskt riktigt bra! Jag ska på läger.. inte jätte taggad. Men ja dom har bestämt att man inte får ha med någon datorn, men jag har ändå inget trådlöst bredband..
16 jun, 2012 10:46 |
|
Borttagen
|
^ visst är den? c:
Awh... :c Vad är det för läger? _______________ Jag gillar hur igår bläddrade jag igenom kanaler på tv och såg att idag kommer det Everyone says I love you (Edward Norton) och lite senare The Machinist (Christian Bale), på samma kanal. Antagligen hinner jag bara se The Machinist, då jag inte är hemma när Everyone says I love you går >.< 16 jun, 2012 10:49 |
|
PerfectFreak
Elev |
^
Konfa.. Kommer nog bli ganska jobbigt med alla gudstjänster men jag hoppas det blir lite kul på fritiden i alla fall. -------------- Awesome, älskar när man har tråkigt och ska kolla på tv och så är det en skit bra film just då C:
16 jun, 2012 10:53 |
|
Borttagen
|
^ då hoppas jag för din skull att det blir überawesome där då
Ja. Men oftast upptäcker jag sånt precis när jag ska iväg den dagen. Kinda sucks... </3 16 jun, 2012 10:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen