@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
31 mar, 2012 12:46 |
|
Borttagen
|
är och övningskör till mopedkortet...
Ida kör MIN moped, och har för korta ben. Fan. Hon gjorde så att den föll. Jag svär på att hon försöker förstöra den... 31 mar, 2012 13:17 |
|
Solkatten
Elev |
Min storebror gör högskoleprovet idag. Han kommer inte att komma hem förrän typ vid fyra - fem.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 mar, 2012 13:23 |
|
Borttagen
|
Någon som vill skypa eller uggleposta med mig ?
31 mar, 2012 13:25 |
|
Borttagen
|
Jag har inte klätt på mig än så jag går omkring i tröja, trosor och morgonrock. Det har snöat inatt och jag bestämde mig för att gå ut, barfota. I BARA TRÖJA, TROSOR OCH MORGONROCK.
Är jag weird eller inte? o.o 31 mar, 2012 13:26 |
|
scarhead
Lärare |
31 mar, 2012 13:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag har inte klätt på mig än så jag går omkring i tröja, trosor och morgonrock. Det har snöat inatt och jag bestämde mig för att gå ut, barfota. I BARA TRÖJA, TROSOR OCH MORGONROCK. Är jag weird eller inte? o.o MIN GRANNE SÅG MIG!!! SHIT, VAD PINSAMT!! D: AHH, JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!! 31 mar, 2012 13:33 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av scarhead: om fem timmar sitter jag i biosalongen och ser The Hunger Games. ♥ Den är fantastisk ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 31 mar, 2012 13:35 |
|
Borttagen
|
Någon ? Någon snälla ? Skype ? Uggleposta ? Jag inte.. bara ibland... :3
31 mar, 2012 13:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Någon som vill skypa eller uggleposta med mig ? JAG JAG JAG! 31 mar, 2012 13:39 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen