@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Längtar så himla mycket till annandag påsk ♥ ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 mar, 2012 11:52 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Tack ja jag menar 67 31 mar, 2012 11:55 |
|
Solkatten
Elev |
Det snöar inte (yes!) men mamma och pappa tycker det är väldigt kallt ute. Snälla, när kommer värmen? Vissa dagar är det varmt och andra kallt ._.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 mar, 2012 11:58 |
|
Borttagen
|
Började tänka på blipville helt plötsligt.. o-o
Åh, gamla underbara tider det..♥ Saknar personerna där. :c NI VAR SÅ AWESOMEEE THAT MY HEART GOT BROKEN WHEN BLIVILLE LADES NED. R.I.P Blipville ♥ Btw, var någon av er mugglisar medlem där när den fortfarande fanns kvar? '-' 31 mar, 2012 12:12 |
|
leumas vän
Elev |
31 mar, 2012 12:16 |
|
kinshaw
Elev |
31 mar, 2012 12:22 |
|
Borttagen
|
Jag glömde bort vad det var för onödigt jag skulle informera er om -.-
31 mar, 2012 12:26 |
|
Weasley
Elev |
Skrivet av Solkatten: Det snöar inte (yes!) men mamma och pappa tycker det är väldigt kallt ute. Snälla, när kommer värmen? Vissa dagar är det varmt och andra kallt ._. Vilken tur du har, hos mig snöar det jätte mycket! 31 mar, 2012 12:32 |
|
kinshaw
Elev |
Är det bara för mig som mugglis är otroligt segt?
Var även det i natt då det bara var 20 pers inloggade. ![]()
31 mar, 2012 12:34 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av kinshaw: Är det bara för mig som mugglis är otroligt segt? Var även det i natt då det bara var 20 pers inloggade. För mig också ... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 mar, 2012 12:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen