The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av PerfectFreak: Minidjuret Tack so much, asså jag måste se om spiderman fimerna, jag har ju alla tre. But I got to tell you jag är inte taggad på den nya. Han är ju inte alls lika snygg som Tobey Maguire!! D: OH THOR YES!! I'm NOT ALONE!! 8D Du vet att du precis hoppade längre upp på min lista över folk jag diggar, hahah XD Nej Tobey äger ut han nya (som jag inte vill lära mig namnet på) Me don't like it...(att de bytte skådespelare) Tycker det är synd att de inte ville ha med Tobey i den nya, han kunde väl typ spelat pappa eler nåt? haha XD Sure, han är 37, men ändå. Tobey kommer alltid vara min spiderman ♥ 15 jun, 2012 21:29 |
|
PerfectFreak
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Skrivet av PerfectFreak: Minidjuret Tack so much, asså jag måste se om spiderman fimerna, jag har ju alla tre. But I got to tell you jag är inte taggad på den nya. Han är ju inte alls lika snygg som Tobey Maguire!! D: OH THOR YES!! I'm NOT ALONE!! 8D Du vet att du precis hoppade längre upp på min lista över folk jag diggar, hahah XD Nej Tobey äger ut han nya (som jag inte vill lära mig namnet på) Me don't like it...(att de bytte skådespelare) Tycker det är synd att de inte ville ha med Tobey i den nya, han kunde väl typ spelat pappa eler nåt? haha XD Sure, han är 37, men ändå. Tobey kommer alltid vara min spiderman ♥ Haha, men ja jag håller med. Det ska vara Tobey eller ingen liksom! Han den nya är så awkward, för awkward och så smal.. Kan han ens se biff ut? o.O
15 jun, 2012 21:33 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Precis! I dunno o.o Han passar inte... Jag hade accepterat filmen om han inte hade hetat Peter också... -.- Lixom, ny historia, nytt namn, right? Nej Tobey äger ut alla c: 15 jun, 2012 21:37 |
|
PerfectFreak
Elev |
Skrivet av Minidjuret: ^ Precis! I dunno o.o Han passar inte... Jag hade accepterat filmen om han inte hade hetat Peter också... -.- Lixom, ny historia, nytt namn, right? Nej Tobey äger ut alla c: sant, men om jag ahr förstått det rätt så är det liksom Peter men nu är han inte kär i Mary-Jane utom den andra tjejen den blonda. Och han är lite bättre eller så? annars har min brorsa ljugit för mig xD
15 jun, 2012 21:40 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av PerfectFreak: Skrivet av Minidjuret: ^ Precis! I dunno o.o Han passar inte... Jag hade accepterat filmen om han inte hade hetat Peter också... -.- Lixom, ny historia, nytt namn, right? Nej Tobey äger ut alla c: sant, men om jag ahr förstått det rätt så är det liksom Peter men nu är han inte kär i Mary-Jane utom den andra tjejen den blonda. Och han är lite bättre eller så? annars har min brorsa ljugit för mig xD Hm jag har för mig att det är en helt annan historia, om man tittar på trailern alltså o.o 15 jun, 2012 21:41 |
|
Cara Riddle
Elev |
Hej alla super söta Darkisar Cara is back
haha aa jag är tillbaka och jag är överglad nu ^^ det som behövdes var: Handla två par byxor och en klänning/tröja. handa båda Iron man filmerna (vilket var kassa, tur att han är snygg Resten av Mötleys bok, halva Nikkis Träffa några kompisar och flumma sönder och massa mat haha men allt detta fick mig gladare och nu har jag läst igenom nästan allt ni skrivit och jag vill tacka: Minidjuret AlexZz Kossanberta AlvaRawenclaw InspiredPsycho MadEye Moody för att ni saknade och det ni skrev om mig ^^ och vårat familjeband är helt logiskt Alice ![]()
15 jun, 2012 21:43 |
|
PerfectFreak
Elev |
15 jun, 2012 21:44 |
|
Borttagen
|
CAAARAAA! 8D *attackkram*
15 jun, 2012 21:47 |
|
Cara Riddle
Elev |
15 jun, 2012 21:48 |
|
Borttagen
|
Cara
Oshfosh. Jag börjar bli arg... Jag vill ha en riktig kram, inte bara skriv- och gifkramar. :c 15 jun, 2012 21:50 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen