@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
31 mar, 2012 10:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Så här ser mitt sändningsschema ut på mugglisradion nästa vecka: Måndag: 11:30-13:00 Tisdag: 12:00 - 13:00 Onsdag: 12:00 - 13:00 Sen vet jag inte hur det blir med torsdan och fredan Men då kan ju inte jag lyssna!!! :O 31 mar, 2012 10:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Så här ser mitt sändningsschema ut på mugglisradion nästa vecka: Måndag: 11:30-13:00 Tisdag: 12:00 - 13:00 Onsdag: 12:00 - 13:00 Sen vet jag inte hur det blir med torsdan och fredan Men då kan ju inte jag lyssna!!! :O Det spelas ju in så du kan alltid lyssna i efterhand 31 mar, 2012 10:38 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: JAG HAR SKOLA DÅ Skrivet av Borttagen: Så här ser mitt sändningsschema ut på mugglisradion nästa vecka: Måndag: 11:30-13:00 Tisdag: 12:00 - 13:00 Onsdag: 12:00 - 13:00 Sen vet jag inte hur det blir med torsdan och fredan Men då kan ju inte jag lyssna!!! :O 31 mar, 2012 10:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: JAG HAR SKOLA DÅ Skrivet av Borttagen: Så här ser mitt sändningsschema ut på mugglisradion nästa vecka: Måndag: 11:30-13:00 Tisdag: 12:00 - 13:00 Onsdag: 12:00 - 13:00 Sen vet jag inte hur det blir med torsdan och fredan Men då kan ju inte jag lyssna!!! :O Jag med..... 31 mar, 2012 10:40 |
|
scarhead
Lärare |
jag vill inte ha sprutan
jag vill inte ha sprutan jag vill inte ha sprutan jag vill inte få cancer MEN JAG VILL INTE TA SPRUTAN 31 mar, 2012 10:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: jag vill inte ha sprutan jag vill inte ha sprutan jag vill inte ha sprutan jag vill inte få cancer MEN JAG VILL INTE TA SPRUTAN Den är inte så farlig, det känns som en vanlig spruta först, sedan gör det ont om man rör armen i typ 5 min. Den är inte lika farlig som svininfluensan. 31 mar, 2012 10:44 |
|
Borttagen
|
Hej. Jag känner mig konstig och ignorerad. Hej då.
31 mar, 2012 10:44 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: jag har klarat mig genom andra sprutor och det värsta som hänt är att jag får ont i arme när dom sticker in den och att jag har så grymt ont efteråt, så jag tror det ska gå bra ändå!Skrivet av scarhead: jag vill inte ha sprutan jag vill inte ha sprutan jag vill inte ha sprutan jag vill inte få cancer MEN JAG VILL INTE TA SPRUTAN Den är inte så farlig, det känns som en vanlig spruta först, sedan gör det ont om man rör armen i typ 5 min. Den är inte lika farlig som svininfluensan. 31 mar, 2012 10:47 |
|
Borttagen
|
Om en kvart åker jag och Tintin in till stan för att möta upp MonsterCookie, si_tonks och alla andra.. pepp pepp!
31 mar, 2012 10:48 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen