Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 3470 3471 3472 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi0.kym-cdn.com%2Fphotos%2Fimages%2Foriginal%2F000%2F096%2F044%2Ftrollface.jpg%3F1296494117


ITS A NEW ME FOKS

31 mar, 2012 10:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Så här ser mitt sändningsschema ut på mugglisradion nästa vecka:

Måndag: 11:30-13:00
Tisdag: 12:00 - 13:00
Onsdag: 12:00 - 13:00

Sen vet jag inte hur det blir med torsdan och fredan

Men då kan ju inte jag lyssna!!! :O

31 mar, 2012 10:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Så här ser mitt sändningsschema ut på mugglisradion nästa vecka:

Måndag: 11:30-13:00
Tisdag: 12:00 - 13:00
Onsdag: 12:00 - 13:00

Sen vet jag inte hur det blir med torsdan och fredan

Men då kan ju inte jag lyssna!!! :O


Det spelas ju in så du kan alltid lyssna i efterhand

31 mar, 2012 10:38

scarhead
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Så här ser mitt sändningsschema ut på mugglisradion nästa vecka:

Måndag: 11:30-13:00
Tisdag: 12:00 - 13:00
Onsdag: 12:00 - 13:00

Sen vet jag inte hur det blir med torsdan och fredan

Men då kan ju inte jag lyssna!!! :O
JAG HAR SKOLA DÅ

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

31 mar, 2012 10:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av scarhead:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Så här ser mitt sändningsschema ut på mugglisradion nästa vecka:

Måndag: 11:30-13:00
Tisdag: 12:00 - 13:00
Onsdag: 12:00 - 13:00

Sen vet jag inte hur det blir med torsdan och fredan

Men då kan ju inte jag lyssna!!! :O
JAG HAR SKOLA DÅ

Jag med.....

31 mar, 2012 10:40

scarhead
Lärare

Avatar


jag vill inte ha sprutan
jag vill inte ha sprutan
jag vill inte ha sprutan
jag vill inte få cancer MEN JAG VILL INTE TA SPRUTAN

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

31 mar, 2012 10:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av scarhead:
jag vill inte ha sprutan
jag vill inte ha sprutan
jag vill inte ha sprutan
jag vill inte få cancer MEN JAG VILL INTE TA SPRUTAN

Den är inte så farlig, det känns som en vanlig spruta först, sedan gör det ont om man rör armen i typ 5 min. Den är inte lika farlig som svininfluensan.

31 mar, 2012 10:44

Borttagen

Avatar


Hej. Jag känner mig konstig och ignorerad. Hej då.

31 mar, 2012 10:44

scarhead
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av scarhead:
jag vill inte ha sprutan
jag vill inte ha sprutan
jag vill inte ha sprutan
jag vill inte få cancer MEN JAG VILL INTE TA SPRUTAN

Den är inte så farlig, det känns som en vanlig spruta först, sedan gör det ont om man rör armen i typ 5 min. Den är inte lika farlig som svininfluensan.
jag har klarat mig genom andra sprutor och det värsta som hänt är att jag får ont i arme när dom sticker in den och att jag har så grymt ont efteråt, så jag tror det ska gå bra ändå!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

31 mar, 2012 10:47

Borttagen

Avatar


Om en kvart åker jag och Tintin in till stan för att möta upp MonsterCookie, si_tonks och alla andra.. pepp pepp!

31 mar, 2012 10:48

1 2 3 ... 3470 3471 3472 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.