The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Ralice
*läste med Hannibal röst utan att tänka på det, och fortsatte meningen* Det har jag lyckats lära honom iaf, att INTE lägga sig så mot boken. Nu lägger han sig alltid jämte den. Han har lärt sig att vill han ha kel, så ska han ligga jämte boken Inte framför. Woho! I believe we are making progress Hahaha... Du menar som Sheldon som somnar så fort hon ser en bok. ALVA!!!! MAJ GAAD!! Jag står med på din profil. TACK TACK TACK TACK TACK. Sötaste finaste Alva. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 15 jun, 2012 17:11 |
|
Borttagen
|
Rana
Progress, indeed Haha, precis... så fort hon ser en tidning/brev/bok där hon kan hoppa upp, så gör hon det och typ somnar. ... do you dream much? 15 jun, 2012 17:20 |
|
MizzNina
Elev |
Ralice
Well det kanske är något som sitter i sen ett tidigare liv. Our scars have the power to remind us that the past is real You know. Till och med omedvetna psykiska ärr från tidigare påverkar oss. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 15 jun, 2012 17:25
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-15 kl. 20:04
|
|
Borttagen
|
Rana
Kan vara, faktiskt! *hittar inga fler Red Dragon-citat som passar in* ![]() ____________ Har det verkligen inte hänt någonting här? :c Wellwell. Dejta Christian Bale - eller Bruce Wayne då. ♥ För övrigt känner jag mig så där, konstigt... gillar ju en kille, men sen när killen som jag var kär i förr, helt plötsligt bryr sig om mig, så blir jag helt förvirrad. Yeah go Alice. Men jag gillar bara en kille. Yes. Och det ska jag försöka satsa på. 15 jun, 2012 17:33 |
|
MizzNina
Elev |
Ralice
Well you know honey. They don't always need to fit, to make a good story. // Visdomsord från Nijna. Now because of that ![]() --- We rule The Dark Side today! NANANANANA BATMAN!!!!! Personligen så tittar jag på Copycat. First time in a year. ^_^ Jag älskar verkligen den filmen. Dels för att filmen är Awesome! Och dels för att bok 22 är dryg. Och well, ja. ... Åhå. Det där känner jag igen. Mitt ex hade under det första året efter att vi gjorde slut, någon sorts radar. Så fort jag började intressera mig för någon annan så ringde han och fick mig att vackla. Så håll dig till "Edward" du (för jag antog det var honom du pratade om) och satsa på det. Trust me, you do NOT wanna end up in the emotionally screwed up place I'm in. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 15 jun, 2012 20:10 |
|
Minidjuret
Elev |
Hey guys! 8D
Någon som har lust att skriva en lista på filmer man måste se innan man dör? XD Eller låtar man måste lyssna på? ^^ 15 jun, 2012 20:15 |
|
Borttagen
|
Rana
Nijnas visdomsord borde bli kända, tycker jag! ♥ Jo... det är det jag ska göra. Så gott jag kan. Nu när han har visat intresse ^^' Right?! Louise Jag kan göra det! Typ imorgon eller något 15 jun, 2012 21:06 |
|
PerfectFreak
Elev |
Kan ni snälla bara spama mig med era favorit filmer, för jag har ingen aning vad jag ska se och jag är såå sugen på att få vara uppe i natt och dricka massa cola och se på massa awesome filmer!
15 jun, 2012 21:08 |
|
Minidjuret
Elev |
Alice- yeey 8D
^ THOR!! AAH DU MÅSTE SE DEN!! Och Spiderman filmerna!! Lejonkungen, Skattkammarplaneten, Hanna och Life of Brian. Guys! Jag fick en låda med spiderman på idag!! 8D Gissa om jag är glad. God mat, spiderman låda, Iron Man film, Doctor who, Te, goda tomater och god juice, inget kan bli bättre!! 8D 15 jun, 2012 21:18 |
|
PerfectFreak
Elev |
Minidjuret
Tack so much, asså jag måste se om spiderman fimerna, jag har ju alla tre. But I got to tell you jag är inte taggad på den nya. Han är ju inte alls lika snygg som Tobey Maguire!! D:
15 jun, 2012 21:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen