Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The dark side

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

1 2 3 ... 3469 3470 3471 ... 4936 4937 4938
Användare Inlägg
AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Goddagens

speech!

15 jun, 2012 15:12

MizzNina
Elev

Avatar


Ralice

Lite för Awesome ibland, Glass, Tuggummi, ciggaretter och en flaska Loka Päron köpte hon till mig. ♥


Oh Thank you. ♥


Me love you too!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m5kzkiyZGm1rxf6yzo1_500.gif

(Lulz, jag glömde bort att jag höll på att skriva ett inlägg här)

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

15 jun, 2012 15:20

Borttagen

Avatar


Rana
Åh, mammor är så awesome ju! ♥

(det gjorde jag också för någon dag sen, höll på att skriva ett inlägg här och så glömde jag det när jag spelade mahjong tror jag... så ja xD)


Wellwell. Jag funderar på att sova lite.

15 jun, 2012 16:17

MizzNina
Elev

Avatar


Ralice

Åh, nu fick jag lust att spela Mahjong.

Damn you.

Wait, what? Sova?? NU???



Förresten såg jag på imdb innan att min lilla Plutt fyller år samma dag som Neil Patrick Harris.

Awesome Cat is Awesome!

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

15 jun, 2012 16:26

Borttagen

Avatar


Rana
*evil Alice is evil*

Well. Jag funderar på att läsa någon bok, men jag håller på att somna här

Vad epic!
Jag kände på mig att det var någonting med den här dagen, och jag hade inte fel

Indeed. Awesome Cat is Awesome. But then again, look at the owner just as awesome!

15 jun, 2012 16:32

MizzNina
Elev

Avatar


Ralice

Totally Evil.

Något, du menar förutom att min katt nu har åldern inne att börja förskolan?!
Han har tjatat lika mycket om det som Tiana nästan. "Om några månader får jag börja skolan"


Oh.. *Rodnar* Well..... That was very sweet of you to say. :$

But then again. Du har rätt! *high five för Awesomeness!*

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

15 jun, 2012 16:38

Borttagen

Avatar


Rana
Hahaha, alltså... ja! Du kan ju vara Fröken Nina, eller nåt eller skulle han inte stå ut med dig så länge? *no offense*

Klart jag har rätt.
För att jag alltid har rätt!

*high-five för Awesomeness*

15 jun, 2012 16:45

MizzNina
Elev

Avatar


Ralice

Well, jag misslyckades med att lära honom hur man sätter igång kaffebryggaren. Och då laddade jag den innan, så allt han hade behövt göra var att trycka på en knapp. Så skrivning och läsning KAN bli ett problem.

Speciellt eftersom detta är hans enda relation till böcker, egentligen.
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdn03.dayviews.com%2F53%2F_u7%2F_u6%2F_u8%2F_u5%2F_u7%2Fu768570%2F45793_1297664666%2FKlassisk_Sixten_nar_han_anser_att_en_bok_far_mer_uppmarksamhet_an_vad_han_far_eller_nar_han_bara_ar.jpg

Detta och att klia sig mot hörnen.



"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

15 jun, 2012 16:51

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


GODASTE CHIPSSORTEN
OSTBOLLAR MED NACHOSMAK 8DDDDDDD

speech!

15 jun, 2012 17:02

Borttagen

Avatar


Rana

Hmm... men han kanske bara har det lite svårt just nu?
We mustn't judge too harshly.

Oh, katter och böcker. Jag älskar deras underbara förhållanden ♥
Eller ja, förutom då man faktiskt vill läsa och de lägger sig på sidan och vägrar gå ner...

15 jun, 2012 17:07

1 2 3 ... 3469 3470 3471 ... 4936 4937 4938

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

Du får inte svara på den här tråden.