Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
20 okt, 2011 22:31 |
|
Tonkss
Elev |
20 okt, 2011 22:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: ^jag vet, kommer bryta ihop om det blir något asstort problem med mitt tåg D: Ja, samma här, men har ju alltid några extra chanser på mig i så fall. ^^ 20 okt, 2011 22:34 |
|
Anapneo
Elev |
20 okt, 2011 22:36 |
|
leumas vän
Elev |
Om jag kan komma på balen, vilket är högst otroligt så kommer jag nog åka buss. För jag orkar inte åka tåg efter det som hände förra gången.
Ska fråga morsan imorgon! 20 okt, 2011 22:37 |
|
Anapneo
Elev |
20 okt, 2011 22:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: vattnet i orten jag bor i stängs av kl 23:00 och kommer igen kl 05:00 inte så roligt Så om det börjar brinna kl. 23:05 så ligger ni jävligt risigt till fram till kl. 06:00? ;/ det vet jag faktiskt inte men på grund av spridnings risk så finns det säkert någon sorts snabkopling 20 okt, 2011 22:42 |
|
si_tonks
Elev |
20 okt, 2011 22:44 |
|
kinshaw
Elev |
20 okt, 2011 23:19 |
|
Amandan
Elev |
20 okt, 2011 23:23 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen