Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
madeleinegranger
Elev |
16 mar, 2012 13:28 |
|
Borttagen
|
16 mar, 2012 13:30 |
|
Borttagen
|
16 mar, 2012 13:36 |
|
Borttagen
|
16 mar, 2012 13:42 |
|
-Patronus-
Elev |
16 mar, 2012 14:51 |
|
Vipratten
Elev |
Halloj alla!
Min mamma har tagit på sig att fixa fram klubbkläder och vill att vi ska hjälpa till. Vänta, kom tillbaka, sätt dig igen. Bra. Det är inte så jobbigt som det låter. Det första och mest viktiga som vi ska få göra är att välja ut fem plagg som ska gå att köpa med klubbloggan på. Och vi vill hjälpa till, eller hur? Tänkte väl det! Gör så här: 1. Gå in på http://www.skolplagget.se/ 2. Leta upp fem plagg du gillar/skulle kunna tänka dig att köpa med GuRS logga på. Har du svårt att bestämma dig kan du välja ut ett plagg till. Tänk på att basfärgen ska vara svart (eller vit, men vi vet ju alla hur smart det är i ett stall), så att loggan syns ordentligt. 3. Berätta för mig vad det är för plagg du valt. Det här steget är ganska viktigt. Konstigt nog. Om ni hinner göra detta till på tisdag vore det topptopp och tummen upp, för då kan jag (mamma) printa bilder som jag kan ta med till mötet. När vi sedan valt ett gäng (fem-sex) plagg kan vi (GRUS) lämna det till mamma (och mig), så fixar hon (vi) resten. Hejjahejja nu! Haha, försöker elda upp klubbens ungdomssektion... Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
16 mar, 2012 23:56 |
|
Sovsvampen
Elev |
18 mar, 2012 00:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sovsvampen: też tak robisz? haha XD det där är på polska! ____ http://www.inspiredpsycho.tumblr.com 18 mar, 2012 00:46 |
|
Sovsvampen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sovsvampen: też tak robisz? haha XD det där är på polska! ____ http://www.inspiredpsycho.tumblr.com Jo, jag vet .. haha en av mina facebook vänner hade det på sin logg skulle visa en annan vän vad jag pratade om och ja .. har dock ingen aning om vad det betyder :o
18 mar, 2012 00:48 |
|
J00KERN
Elev |
18 mar, 2012 01:00 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen