Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av WhiteTwice: Jag har typ saker som man brukar ha i ett vanligt mänskligt hem, jag har aldrig gjort nått pyssel för att jag typ suger... Men älskar att pyssla. Eller jo, jag håller på med en kvast på skolan ok...vad har du INTE? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 2 mar, 2012 20:12 |
|
WhiteTwice
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av WhiteTwice: Jag har typ saker som man brukar ha i ett vanligt mänskligt hem, jag har aldrig gjort nått pyssel för att jag typ suger... Men älskar att pyssla. Eller jo, jag håller på med en kvast på skolan ok...vad har du INTE? *färger *penslar *sand öh, och lite mer... 2 mar, 2012 20:15 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av WhiteTwice: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av WhiteTwice: Jag har typ saker som man brukar ha i ett vanligt mänskligt hem, jag har aldrig gjort nått pyssel för att jag typ suger... Men älskar att pyssla. Eller jo, jag håller på med en kvast på skolan ok...vad har du INTE? *färger *penslar *sand öh, och lite mer... .........har du saker att virka eller sticka?? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 2 mar, 2012 20:23 |
|
WhiteTwice
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: nopp, hahah vet inte ens hur man gör :3Skrivet av WhiteTwice: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av WhiteTwice: Jag har typ saker som man brukar ha i ett vanligt mänskligt hem, jag har aldrig gjort nått pyssel för att jag typ suger... Men älskar att pyssla. Eller jo, jag håller på med en kvast på skolan ok...vad har du INTE? *färger *penslar *sand öh, och lite mer... .........har du saker att virka eller sticka?? 2 mar, 2012 20:29 |
|
mican00
Elev |
Du kan ju måla en HP-grej?
Ifall du har en pinne eller nån trä-grej, limpistol och färg så kan du göra dessa: http://yngla.blogspot.com/2010/10/att-gora-egna-trollstavar-la-harry.html ![]()
2 mar, 2012 20:44 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
Idag försökte jag gjöra the Elderwand, den blev inte fin. Slutade med att jag råkade göra söder den å då slängde ja iväg den... xD Gjorde en annan som blev liitebättre av fläderträ
![]()
2 mar, 2012 20:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fågel-Fenix: Idag försökte jag gjöra the Elderwand, den blev inte fin. Slutade med att jag råkade göra söder den å då slängde ja iväg den... xD Gjorde en annan som blev liitebättre av fläderträ BILD? 2 mar, 2012 20:47 |
|
WhiteTwice
Elev |
Skrivet av mican00: ska göra dom, någon dag, tror jag...Du kan ju måla en HP-grej? Ifall du har en pinne eller nån trä-grej, limpistol och färg så kan du göra dessa: http://yngla.blogspot.com/2010/10/att-gora-egna-trollstavar-la-harry.html 2 mar, 2012 20:49 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
2 mar, 2012 20:50 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: Flismos - Är du FLISMOS på KPw? Jag är Sandra321 där c: ~~~~~~~ Just nu försöker jag mig på att göra ett halsband av gamla korkar från typ vinflaskor, ungefär som Luna Lovegoods. Fast jag har insett att det är svårt att göra hål i en vinflaskekork. Sitter med en hammare och en spik c: aha, ja jag är Flismos på KPW ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 2 mar, 2012 20:58 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen