Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Okej =)Skrivet av Borttagen: Hur många avsnitt är säsong 3? Kolla på säsong 1 och 2? Alla säsonger har lika många avsnitt = 22. 15 nov, 2012 16:31 |
|
APELSiiN
Elev |
IMORGON OMG
fast jag gillade bättre när glee var på onsdag. För jag har ingen serie som jag följer som visas på onsdag... eller torsdag. ![]()
15 nov, 2012 16:32 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av APELSiiN: IMORGON OMG fast jag gillade bättre när glee var på onsdag. För jag har ingen serie som jag följer som visas på onsdag... eller torsdag. Det är as bra att det är på torsdagar! Nu är liksom hela slutet av den jobbiga veckan Ryan Murphy! Tisdagar - The New Normal - Onsdagar här då Onsdagar - Amaerican Horror Story - Torsdagar här Torsdagar - Glee - Fredagar här Och sen är det HELG!
15 nov, 2012 17:13 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: IMORGON OMG fast jag gillade bättre när glee var på onsdag. För jag har ingen serie som jag följer som visas på onsdag... eller torsdag. Det är as bra att det är på torsdagar! Nu är liksom hela slutet av den jobbiga veckan Ryan Murphy! Tisdagar - The New Normal - Onsdagar här då Onsdagar - Amaerican Horror Story - Torsdagar här Torsdagar - Glee - Fredagar här Och sen är det HELG! Jaa, men jag har både TVD och Glee på fredagar.. båda två är mina favorit serier så jag hade kunnat ha en av de på typ onsdag/torsdag här. Eller ångrar mig, torsdagar här. Glömde att jag har New girl på onsdagar haha. ![]()
15 nov, 2012 17:17 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: IMORGON OMG fast jag gillade bättre när glee var på onsdag. För jag har ingen serie som jag följer som visas på onsdag... eller torsdag. Det är as bra att det är på torsdagar! Nu är liksom hela slutet av den jobbiga veckan Ryan Murphy! Tisdagar - The New Normal - Onsdagar här då Onsdagar - Amaerican Horror Story - Torsdagar här Torsdagar - Glee - Fredagar här Och sen är det HELG! Jaa, men jag har både TVD och Glee på fredagar.. båda två är mina favorit serier så jag hade kunnat ha en av de på typ onsdag/torsdag här. Eller ångrar mig, torsdagar här. Glömde att jag har New girl på onsdagar haha. Haha! I see. Ojoj, jag måste ta igen mitt Murphy!! :O Glömde bort TNN igår och glömde bort AMS nu :O OMGOOOSH!
15 nov, 2012 17:19 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: IMORGON OMG fast jag gillade bättre när glee var på onsdag. För jag har ingen serie som jag följer som visas på onsdag... eller torsdag. Det är as bra att det är på torsdagar! Nu är liksom hela slutet av den jobbiga veckan Ryan Murphy! Tisdagar - The New Normal - Onsdagar här då Onsdagar - Amaerican Horror Story - Torsdagar här Torsdagar - Glee - Fredagar här Och sen är det HELG! Jaa, men jag har både TVD och Glee på fredagar.. båda två är mina favorit serier så jag hade kunnat ha en av de på typ onsdag/torsdag här. Eller ångrar mig, torsdagar här. Glömde att jag har New girl på onsdagar haha. Haha! I see. Ojoj, jag måste ta igen mitt Murphy!! :O Glömde bort TNN igår och glömde bort AMS nu :O OMGOOOSH! Och jag måste börja kolla på TNN nån gång!! haha. Får nog bli på jullovet. När jag börjar titta på en ny serie så vill jag ha lediga dagar framför mig så jag kan titta på alla i streck, sen kolla om det första avsnittet.. haha. ![]()
15 nov, 2012 17:21 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: IMORGON OMG fast jag gillade bättre när glee var på onsdag. För jag har ingen serie som jag följer som visas på onsdag... eller torsdag. Det är as bra att det är på torsdagar! Nu är liksom hela slutet av den jobbiga veckan Ryan Murphy! Tisdagar - The New Normal - Onsdagar här då Onsdagar - Amaerican Horror Story - Torsdagar här Torsdagar - Glee - Fredagar här Och sen är det HELG! Jaa, men jag har både TVD och Glee på fredagar.. båda två är mina favorit serier så jag hade kunnat ha en av de på typ onsdag/torsdag här. Eller ångrar mig, torsdagar här. Glömde att jag har New girl på onsdagar haha. Haha! I see. Ojoj, jag måste ta igen mitt Murphy!! :O Glömde bort TNN igår och glömde bort AMS nu :O OMGOOOSH! Och jag måste börja kolla på TNN nån gång!! haha. Får nog bli på jullovet. När jag börjar titta på en ny serie så vill jag ha lediga dagar framför mig så jag kan titta på alla i streck, sen kolla om det första avsnittet.. haha. TNN är faktiskt bara 30 min långa
15 nov, 2012 17:38 |
|
ailiiin
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! 16 nov, 2012 13:11 |
|
Ginny00
Elev |
Kollar nu
SÅ SJUKT BRA. vill bara beskriva Kurt med ett ord dock: Puckofjantelefant </33 Spoiler: Tryck här för att visa! 16 nov, 2012 13:19 |
|
MissLollo
Elev |
16 nov, 2012 14:38 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen