Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
Mellanstadiet. Min klass var jordens bästa och vi låste in oss på toaletten tillsammans och sjöng Markus Krunegård när vi egentligen skulle vara ute på rast i spöregnet.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 17 jan, 2013 14:52 |
|
Ginny00
Elev |
Lågstadiet. Det var före allting med kläder och status blev viktigt.
17 jan, 2013 15:05 |
|
themarauder
Lärare |
Lågstadiet tror jag att jag föredrar... Fast mellanstadiet var ändå ganska mysigt..
=) - just like themarauder 17 jan, 2013 15:30 |
|
Irah
Elev |
17 jan, 2013 15:37 |
|
Borttagen
|
På lågstadiet hade jag iaf kompisar... och ingen var utanför. Man behövde inte bry sig om hur mn såg ut osv.
17 jan, 2013 15:39 |
|
Borttagen
|
mellanstadiet
man hade åtminstone någon att vara med på rasterna då, i lågstadiet blev man ju retad så fort man pratade frivilligt med någon av det andra könet och alla trodde man var ihop, uch fy! 17 jan, 2013 16:24 |
|
Luna Ravenclaw
Elev |
Mellanstadiet
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end. 17 jan, 2013 16:33 |
|
Borttagen
|
Lågstadiet, tror jag.
17 jan, 2013 16:44 |
|
Dream
Elev |
17 jan, 2013 17:55 |
|
MissBellatrix
Elev |
Lågstadiet, allt var så lätt! ♥
Hey there. You come here often? 17 jan, 2013 17:59 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen