UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
21 sep, 2014 12:17 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: ketchup är vidrigt. särskilt heinz. usch. ÄNTLIGEN NÅGON SOM HÅLLER MED MIG!!!! Och jag gillar inte heller spagetti och köttfärssås... jag gillar inte heller ketchup, men spagetti och köttfärssås är gott
23 sep, 2014 13:58 |
|
Borttagen
|
Jag gillar absolut inte youtubearen Grav3yardgirl. Alla verkar göra det men jag tål henne inte...
25 sep, 2014 16:28 |
|
Disenchanted
Elev |
25 sep, 2014 18:43 |
|
LauraTree
Elev |
Skolmaten är för det mesta god.
25 sep, 2014 19:00 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skolmaten är för det mesta god. Håller med. All deras mat är inte gott, men mycket är det.
25 sep, 2014 19:06 |
|
Majaluna
Elev |
Skrivet av Elma00: Skrivet av LauraTree: Skolmaten är för det mesta god. Håller med. All deras mat är inte gott, men mycket är det. Samma här!
25 sep, 2014 19:07 |
|
Borttagen
|
Jag tycker om blåsorkestrar
26 sep, 2014 13:53 |
|
Fairy Tale
Elev |
28 sep, 2014 11:54 |
|
Magda
Elev |
28 sep, 2014 12:27 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen