@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av joel9324: jag gillar Earth Hour, jag brukar titta ut ur fönstret och se vilka av mina grannar som också släcker allt crap. Nu har YouTube också börjat med Earth Hour, gillar inte Earth Hour, man förbättrar ju ingenting.. 31 mar, 2012 08:57 |
|
LunaLovegood1
Elev |
31 mar, 2012 08:59 |
|
si_tonks
Elev |
31 mar, 2012 09:01 |
|
scarhead
Lärare |
31 mar, 2012 09:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Kan man vara inne på datorn om den inte är i laddaren under earth hour? O_O Ja, för den drar ju inte energi då. 31 mar, 2012 09:05 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av si_tonks: JAG VET DET ÄR SÅ SJUKT AWESOMESkrivet av scarhead: jag fick en sådan SJUKT awesome grej på DrawSomething som jag bara var tvungen att rita. men jag tänker inte säga vad för jag spelar med si_tonks. xd Jag vill också ha ett sånt awesome ord! OMG. min dator går inte på batterier så jag kan inte vara inne då fml 31 mar, 2012 09:08 |
|
linnvendela
Elev |
Igår var jag på disco... ♥
Jaha. 31 mar, 2012 09:09 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Kan man vara inne på datorn om den inte är i laddaren under earth hour? O_O Ja, för den drar ju inte energi då. Awesome ^^ Probemet är att den kommer ladda ut efter typ 40 min... Men då får man väl läsa eller något ^^ ![]()
31 mar, 2012 09:11 |
|
Borttagen
|
Jag har halsont D:
Och angående earth hour, finns inget kan och inte kan, det hela är upp till var och en. Finns ju folk som inte deltar alls i earth hour 31 mar, 2012 09:13
Detta inlägg ändrades senast 2012-03-31 kl. 09:15
|
|
Borttagen
|
Nu ska jag läsa revolt
31 mar, 2012 09:14 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen