The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Rana
*skickar iväg Ralph med kakor så att han kommer till dig och ni kan mysa lite, så förhoppningsvis blir det lite bättre en stund* Kram på dig ♥ 15 jun, 2012 13:46 |
|
PerfectFreak
Elev |
15 jun, 2012 13:49 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Rana *skickar iväg Ralph med kakor så att han kommer till dig och ni kan mysa lite, så förhoppningsvis blir det lite bättre en stund* Kram på dig ♥ Thank you Sweetie. ♥♥♥ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 15 jun, 2012 13:57 |
|
Borttagen
|
Jag har precis kommit fram till att jag känner en person som:
Spoiler: Tryck här för att visa! Och ja, jag har inget liv. Det var det jag tänkte på när jag gjorde mat, haha XD I know. Everyone goes careface right now. Var bara tvungen att skriva ner det någonstans. Och TDS känns som en dagbok vissa dagar, en dagbok som ni, mina kära vänner, får tillgång till ♥ Rana I think you need him, so ^^ No problem ♥ 15 jun, 2012 13:59 |
|
MizzNina
Elev |
Ralice
I go totally careface!! Om man tar bort flygplanet, motorcykeln (som jag dock vill lära mig köra, I'm a bikerchick by blood,) Hiddleston och skägget. Så pratade du om mig. Yeah I'm egocentrisk! Well. I did. I think you know me to well.. (This can never end good) *Kryper upp jämte Ralph* ![]() "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 15 jun, 2012 14:07 |
|
Borttagen
|
15 jun, 2012 14:09 |
|
MizzNina
Elev |
Ralice
*fniss* Söt du är! Och FU! Trying to have a selfpity moment here. You're kinda ruining it by making me giggle. ![]() "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 15 jun, 2012 14:16 |
|
Borttagen
|
15 jun, 2012 14:31 |
|
MizzNina
Elev |
Ralice
Totally evil. Och Lulz på min mamma btw. Nina lite deppig och inte så pratglad, mamma ringer för att fråga om vi måste handla något, till slut frågar hon om något hänt, Nina spyr ut hela grejen om räkning inga pengar måste snylta ytterligare 400 spänn på sin mor, bla bla bla. Mamma hotar med att köpa glass och att jag fan ska äta den bara för att jag inte har cancer. Seriöst!!! Vad är det med folk idag?? Can somebody please pity me! ![]() Oh shut up Francis! "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 15 jun, 2012 14:34 |
|
Borttagen
|
Rana
Haha, din mamma verkar så awesome! Du har nog ärvt det efter henne Nanana. Okay. I pity you. *kramar om* ME LOVE YOU ♥ 15 jun, 2012 15:07 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen