Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The dark side

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

1 2 3 ... 3467 3468 3469 ... 4936 4937 4938
Användare Inlägg
MizzNina
Elev

Avatar


Ralice

It's all very weird. I believe we've been hexed in some way... O_o

Men jag håller med där.
Jag har det problemet med många av mina favoritfilmer, RD, Copycat, Zodiac.

Som jag säkert nämnt tidigare, jag önskar jag kunde radera de ur minnet, och få se dem för första gången igen.

Inget slår den känslan.

Jag minns faktiskt första gången jag såg RD, vissa reaktioner sitter i som ett eko. Men eftersom jag vet att känslan ska komma är inte ens den kul längre.

Have fun!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lzbg4hIr2p1rpubqio3_250.gif

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

15 jun, 2012 10:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
avifors är otroligt söt och har en fin svart mössa.

hahaha wow, fick typ en panik attack när jag såg att jag var taggad i den här tråden xD
TACK KÄRASTE FIENDE :'D Vad sägs som att joina the bright side hmmmmm..?

15 jun, 2012 11:31

Borttagen

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi665.photobucket.com%2Falbums%2Fvv20%2FDavidmj444%2Fhiguys.gif

remember piggie?

CAUSE HE'S HERE TO STAY.

EVERYBODY ALVA STYLE

AlvaRawenclaw

TACK DU FINA FLICKA
JAG CYKLAR TILL FINLAND OCH KRAMAR DIG NU
ELLER SÅ VÄNTAR JAG BARA TILLS JULI


InspiredPsycho

RDJ-feels är awesome, och blir ännu mer awesome med dig;
FÖR DU ÄR AWESOME
och fin c:
tack awesome & fina alice ♥

btw, jag har gjort ett Avengers A i slöjden
mwihihihihi :33

-

såe, ja, jag tänker stanna här nu.

15 jun, 2012 12:06

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


mrs.tonks
DET RÄCKER MED EN CYBERKRAM SÅ LÄNGE

*kram*

speech!

15 jun, 2012 12:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
mrs.tonks
DET RÄCKER MED EN CYBERKRAM SÅ LÄNGE

*kram*


men, men.. Fine

*krams*

15 jun, 2012 12:31

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
mrs.tonks
DET RÄCKER MED EN CYBERKRAM SÅ LÄNGE

*kram*


men, men.. Fine

*krams*

Jag hoppas jag kan träffa dig i juli 8'3


speech!

15 jun, 2012 12:37

Lordlollo
Elev

Avatar


Sommarlov!

15 jun, 2012 13:10

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Lordlollo:
Sommarlov!
omg ja♥

speech!

15 jun, 2012 13:19

Borttagen

Avatar


Rana

Säkert O_O

Ja men precis! Känslan när man tittar på en film som sen blir din favorit, för första gången är.. oslagbar. And never coming back </3

I had. And will have.
Jag hamnade i köket. Tyckte att i alla fall någon gång i livet ska jag försöka bli vän med köket i alla fall... (;

Grisen Muttern
RDJ feels all over the place! 8D

Hur är det?

15 jun, 2012 13:30

MizzNina
Elev

Avatar


Ralice

It's Sad. Really.





------------------

That terrible feeling när man äntligen samlat tillräckligt mycket mod för att ringa ett samtal. Och ens nya hemkommuns vikariesystem suger, och man har en räkning på dryg 400 spännoch INGEN inkomst. Och huvuvdvärk på det. *går och gräver ner sig i ett hål i marken*

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

15 jun, 2012 13:44

1 2 3 ... 3467 3468 3469 ... 4936 4937 4938

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

Du får inte svara på den här tråden.