The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Ralice
It's all very weird. I believe we've been hexed in some way... O_o Men jag håller med där. Jag har det problemet med många av mina favoritfilmer, RD, Copycat, Zodiac. Som jag säkert nämnt tidigare, jag önskar jag kunde radera de ur minnet, och få se dem för första gången igen. Inget slår den känslan. Jag minns faktiskt första gången jag såg RD, vissa reaktioner sitter i som ett eko. Men eftersom jag vet att känslan ska komma är inte ens den kul längre. Have fun! ![]() "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 15 jun, 2012 10:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: avifors är otroligt söt och har en fin svart mössa. hahaha wow, fick typ en panik attack när jag såg att jag var taggad i den här tråden xD TACK KÄRASTE FIENDE :'D Vad sägs som att joina the bright side hmmmmm..? 15 jun, 2012 11:31 |
|
Borttagen
|
![]() remember piggie? CAUSE HE'S HERE TO STAY. EVERYBODY ALVA STYLE AlvaRawenclaw TACK DU FINA FLICKA JAG CYKLAR TILL FINLAND OCH KRAMAR DIG NU ELLER SÅ VÄNTAR JAG BARA TILLS JULI ♥ InspiredPsycho RDJ-feels är awesome, och blir ännu mer awesome med dig; FÖR DU ÄR AWESOME och fin c: tack awesome & fina alice ♥ btw, jag har gjort ett Avengers A i slöjden mwihihihihi :33 - såe, ja, jag tänker stanna här nu. 15 jun, 2012 12:06 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
mrs.tonks
DET RÄCKER MED EN CYBERKRAM SÅ LÄNGE ♥ *kram* speech! 15 jun, 2012 12:20 |
|
Borttagen
|
men, men.. Fine *krams* ♥ 15 jun, 2012 12:31 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: men, men.. Fine *krams* ♥ Jag hoppas jag kan träffa dig i juli 8'3 ♥ speech! 15 jun, 2012 12:37 |
|
Lordlollo
Elev |
Sommarlov! ♥
♆ 15 jun, 2012 13:10 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
15 jun, 2012 13:19 |
|
Borttagen
|
Rana
Säkert O_O Ja men precis! Känslan när man tittar på en film som sen blir din favorit, för första gången är.. oslagbar. And never coming back </3 I had. And will have. Jag hamnade i köket. Tyckte att i alla fall någon gång i livet ska jag försöka bli vän med köket i alla fall... (; Grisen Muttern RDJ feels all over the place! 8D Hur är det? 15 jun, 2012 13:30 |
|
MizzNina
Elev |
Ralice
It's Sad. Really. ------------------ That terrible feeling när man äntligen samlat tillräckligt mycket mod för att ringa ett samtal. Och ens nya hemkommuns vikariesystem suger, och man har en räkning på dryg 400 spännoch INGEN inkomst. Och huvuvdvärk på det. *går och gräver ner sig i ett hål i marken* "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 15 jun, 2012 13:44 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen