The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Ralice
I believe you. Men det ser kul ut. ^_^ Btw. Marknaden NU! "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 15 jun, 2012 09:44 |
|
Borttagen
|
Rana
Jag måste hålla med.. xD Edit: TACK 8D *kramar* och här får du kakor också *ger kakor* Btw, bakade du någonting igår då? -.^ 15 jun, 2012 09:46 |
|
MizzNina
Elev |
Ralice
Jag har suttit på den ett par dar nu. Oh. Tack. KAKOR!! *kramar tillbaka* Erhm. Nope. Vi har inget farinsocker. Och jag orkade inte googla fram ett kakrecept. Hårda kakor är inte riktigt min grej. Jag brukar bara baka mjuka kakor, så det blev för jobbigt att tänka. Och nån mjuk kaka ville jag inte ha. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 15 jun, 2012 09:51 |
|
Borttagen
|
Rana
Ett par dar? O_O Aha. Så det blev inga kakor :c Such a shame! Här får du något annat som förhoppningsvis (re-?)kompenserar kakorna: Spoiler: Tryck här för att visa! 15 jun, 2012 10:02 |
|
MizzNina
Elev |
Ralice
Yupp... Jag tänkte på den häromdan, men glömde bort den i tid till att du loggade in. Så hade du inte köpt Lavender och Hagrid (?) nu, så hade jag glömt säga till om Voldy igen. Yeah. Lite. OOOOHHHH!!!! Eye-candy beats cookies anyday! "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 15 jun, 2012 10:09 |
|
Borttagen
|
15 jun, 2012 10:17 |
|
MizzNina
Elev |
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 15 jun, 2012 10:24 |
|
Borttagen
|
15 jun, 2012 10:35 |
|
MizzNina
Elev |
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 15 jun, 2012 10:39 |
|
Borttagen
|
Rana
Ja... eller hur? Det finns ju liksom inget bra svar på frågan "varför"... jag menar, det kan knappt bero på att det är Ralph och Ed som är med i filmen, och Anthony Hopkins. Och att filmen är bra är ju, ja. Lite tråkigt att man snart verkligen kan den utantill. Lucas störde sig på det sist vi kollade. Men den är, oavsett hur många gånger jag har sett den, fortfarande på första platsen bland de bästa filmerna någonsin. Yes. *sighs* Really. O_O Okej. Kaffe. Sen en bok! Yes. Kram på dig ♥ 15 jun, 2012 10:42 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen