Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The dark side

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

1 2 3 ... 3465 3466 3467 ... 4936 4937 4938
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Kate Malfoy Ja, det kommer kännas konstigt att inte se deras ansikten varje dag i skolan. Vi går i samma skola, men det är säkert över 500 elever :c

15 jun, 2012 08:01

Borttagen

Avatar


Azum Mm...
Våran skola är det säkert bara 300 hehe...
Men när Al slutar har jag bara en kompis kvar.
Om man inte räknar med min pojkvän men vi
umgås bara efter skolan ♥

15 jun, 2012 08:03

Borttagen

Avatar


Kate Malfoy Ja, fast jag hoppas att jag inte tappar kontakten med dom helt. Det hade varit hemskt. Jag kommer messa dom 24/7. Sedan ringa, skype. Stalka dom på FB☻

15 jun, 2012 08:06

Borttagen

Avatar


Azum Ja, samma här!

15 jun, 2012 08:07

Borttagen

Avatar


God morgon god morgon! 8D

15 jun, 2012 09:18

Borttagen

Avatar


MizzNina
OHMAIRALPH!

Du... äter han typ Whiskas?
*köper Whiskas, i värsta fall får Sheldon äta det där*

Snart är det bara andra halvan, om fyra år så där

DeathDownAlex
Jag bra Sverige prata, ja ^^

Haha, det är ju alltid positivt med sånt
Jag var rädd att prata med mamma om folk hon/jag aldrig träffat, men det gick xD


Kossan
Godmorgon ^^


Kate Malfoy & Azum
Jag vet hur det är att sluta skolan, lämna sina bästa vänner och flytta till ett annat land där man inte har en enda kompis. So.. yeah. Så länge man kan träffas efter skolan är det ju okej.
Kanske lite svårare med kompisen som flyttade till Oslo då, men ändå.

______________

Wellwell potatoes! Typ. Jag vet inte.
Vi hade en trevlig konversation på facebook med... killarna, under en bild jag la upp ;__;

15 jun, 2012 09:30

MizzNina
Elev

Avatar


Ralice

Yey! Du fattade det där med halva hans namn!!

Erhm, Nej han äter inte Whiskas. Han äter iofs inte blötfoder alls.

Däremot så gillar han grillad kyckling..

*Bjuder hela TDS på Grillad kyckling*

Oh. *Grillad Tofu till Alex och Alice (och alla andra vegetarianer)*


"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

15 jun, 2012 09:33

Borttagen

Avatar


Rana
Klart jag gjorde, jag är lite awesome trots allt

Oh okej *slänger whiskas i Sheldons skål och kommer med en grillad kyckling* there, there!

Och tack för tofu

15 jun, 2012 09:34

MizzNina
Elev

Avatar


Ralice

Totally Awesome!

Btw. Bilden du lade upp. Om man som jag tittar lite snabbt, och råkar få för sig att Andreas fötter är Bards fötter. Så ser Bard ut som en dvärg. Mao Vääääääldigt kort. ^_^

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

15 jun, 2012 09:37

Borttagen

Avatar


Rana
Yeah!

Hahaha! XD
Men jag satt igår och tittade på bilden... och kunde verkligen inte hitta var Bards fötter/ben är... de som man ser på bilden är Andreas och sen Viktors... I was like "waaaaaaait a second..." O_O

Men jag försäkrar dig, Bard är ingen dvärg. xD

15 jun, 2012 09:39

1 2 3 ... 3465 3466 3467 ... 4936 4937 4938

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

Du får inte svara på den här tråden.