Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The dark side

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

1 2 3 ... 3463 3464 3465 ... 4936 4937 4938
Användare Inlägg
Rut Luna
Elev

Avatar


Jag e trött. Har inte fått nån lunch

Jag är faktiskt död.

14 jun, 2012 15:32

Minidjuret
Elev

Avatar


Då har man sett Iron Man xD

14 jun, 2012 15:49

Borttagen

Avatar


Jag och mamma gick till ica, och pratade om Rockstad Falun. Så jag passade på att berätta att jag kan få låna ett tält av Filip, där det finns plats för två personer.
Mamma kunde nog inte låta bli att fråga "Så, vem ska du sova med?"

Min reaktion innerst inne:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m5kuns3Xik1rqzc9k.gif

Och precis efter det sa hon "Fast, sov med vem du vill. Du är ung. Det är upp till dig vem du sover med"

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m5gz1g8wXu1qfjd5ao1_500.gif

Seriously.

14 jun, 2012 16:46

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


hej folks C: alva is in tha house again! watcha doin'?

speech!

14 jun, 2012 18:22

LucyMalfoy
Elev

Avatar


Jag är trött och har tråkigt.

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

14 jun, 2012 20:25

Magiska mugglaren
Elev

Avatar


vilka är här och vad vill ni prata om/pratar ni om????

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mdp0d5PUoK1rxkswco1_500.gif

14 jun, 2012 20:35

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Någon inne?

speech!

14 jun, 2012 23:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Någon inne?


Jag

Men jag ska gå snart...

14 jun, 2012 23:53

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Någon inne?


Jag

Men jag ska gå snart...

Hejsan c:

speech!

15 jun, 2012 00:05

DeathDownAlex
Elev

Avatar


InspiredPsycho (taggar för att visa att jag kan ditt namn, eller något)

Tack på dig <-- bra Sverige där. ^^

Du är så underbar Alice, jag hoppas att du vet det!

Det var bra att vi träffades, för nu blir det inte lika pinsamt när jag nämner dig i konversationer med Filip och Siri. Det är fortfarande skumt när någon nämner Malmö och jag direkt säger något omMy och Louise. XD

Kossanberta
JAAAA!
Snälla, jag kan ge dig en t-shirt med något roligt på. Jag ska bra komma på vad.

15 jun, 2012 00:31

1 2 3 ... 3463 3464 3465 ... 4936 4937 4938

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

Du får inte svara på den här tråden.