The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rut Luna
Elev |
Jag e trött. Har inte fått nån lunch
Jag är faktiskt död. 14 jun, 2012 15:32 |
|
Minidjuret
Elev |
Då har man sett Iron Man xD
14 jun, 2012 15:49 |
|
Borttagen
|
Jag och mamma gick till ica, och pratade om Rockstad Falun. Så jag passade på att berätta att jag kan få låna ett tält av Filip, där det finns plats för två personer.
Mamma kunde nog inte låta bli att fråga "Så, vem ska du sova med?" Min reaktion innerst inne: ![]() Och precis efter det sa hon "Fast, sov med vem du vill. Du är ung. Det är upp till dig vem du sover med" ![]() Seriously. 14 jun, 2012 16:46 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
hej folks C: alva is in tha house again! watcha doin'?
speech! 14 jun, 2012 18:22 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Jag är trött och har tråkigt.
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 14 jun, 2012 20:25 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
14 jun, 2012 20:35 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Någon inne?
speech! 14 jun, 2012 23:50 |
|
Borttagen
|
14 jun, 2012 23:53 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Hejsan c: speech! 15 jun, 2012 00:05 |
|
DeathDownAlex
Elev |
InspiredPsycho (taggar för att visa att jag kan ditt namn, eller något)
Tack på dig <-- bra Sverige där. ^^ Du är så underbar Alice, jag hoppas att du vet det! Det var bra att vi träffades, för nu blir det inte lika pinsamt när jag nämner dig i konversationer med Filip och Siri. Det är fortfarande skumt när någon nämner Malmö och jag direkt säger något omMy och Louise. XD Kossanberta JAAAA! Snälla, jag kan ge dig en t-shirt med något roligt på. Jag ska bra komma på vad. 15 jun, 2012 00:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen