Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 3462 3463 3464 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag blev 14 hufflepuff och 14 ravenclaw JAG ÄR BARA RAVENCLAW!

lilamymin Jag lyssnar på dig nu, haha! Jag älskar även din dialekt! Jag är från Stockholm, så jag pratar tråkigt....

Jag har en fråga till alla, är det live eller är det inspelat?

30 mar, 2012 21:37

Solkatten
Elev

Avatar


Okej, det här är skumt x'D Var precis på väg att skicka ett meddelande till lillamymin om vad deras personligheter skulle vara och just då sade hon att hon hade glömt det. Haha.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 mar, 2012 21:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag blev 14 hufflepuff och 14 ravenclaw JAG ÄR BARA RAVENCLAW!

lilamymin Jag lyssnar på dig nu, haha! Jag älskar även din dialekt! Jag är från Stockholm, så jag pratar tråkigt....

Jag har en fråga till alla, är det live eller är det inspelat?


Det är live

30 mar, 2012 21:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag blev 14 hufflepuff och 14 ravenclaw JAG ÄR BARA RAVENCLAW!

lilamymin Jag lyssnar på dig nu, haha! Jag älskar även din dialekt! Jag är från Stockholm, så jag pratar tråkigt....

Jag har en fråga till alla, är det live eller är det inspelat?


Det är live

Coolt!

30 mar, 2012 21:39

Solkatten
Elev

Avatar


Hahah. Namnet på grundaren alltså. Hahah.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 mar, 2012 21:41

Borttagen

Avatar


Pappa tvingade mig att gå och lägga mig... nu.

30 mar, 2012 21:41

Borttagen

Avatar


JA! HON TOG MIN IDEE!

30 mar, 2012 21:45

Solkatten
Elev

Avatar


Hahah, älskade denna sändningen x'D Den var bäst.

MadEye Moody - Och min!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 mar, 2012 21:45

Borttagen

Avatar


^Ja visst var den!

30 mar, 2012 21:46

Borttagen

Avatar


Lillamymin är precis som jag bosatt i Lund... Under samma tak faktiskt. Och vi pratar någon form av mildare lundaskånska

30 mar, 2012 21:47

1 2 3 ... 3462 3463 3464 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.