Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The dark side

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

1 2 3 ... 3462 3463 3464 ... 4936 4937 4938
Användare Inlägg
MizzNina
Elev

Avatar


Ralice

Om du bara visste hur länge jag satt och letade upp dem.

Och sen laggade datorn, så fick jag leta upp de på nytt.

All for you. *hjärta*

Btw. *återupplivar*

Me no want you dead.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

14 jun, 2012 13:49

Borttagen

Avatar


Rana
Jag förstår det... jag var rädd att internet skulle sluta fungera precis när jag skulle skriva inlägget, så jag skrev det i wordpad först, haha ^^

Well I am immortal...
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m5kp7neWvt1qfsbt7o1_500.gif

But thank you dear ♥

Du får... en kaka, som tack för att du orkade leta upp dem IGEN

14 jun, 2012 14:00

MizzNina
Elev

Avatar


Smart.

Tss.. Aren't we all.

Oh, thank you. Aj Lööv Coockis!

Hrm. Undra om vi har grejer hemma för att Baka kakor. *springer iväg*

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

14 jun, 2012 14:05

Borttagen

Avatar


^ of course we are

You're welcome ♥

Oh. Jag känner också för att baka kakor ;____;
Men jag känner mig så... fel i köket. Jag förstör bara saker. När vi sov över hos Bard och Togald så fick jag i alla fall sitta vid bordet hela tiden då killarna fixade mat, och sen bakade kladdkaka... jag skulle bara förstöra allting XD

14 jun, 2012 14:08

MizzNina
Elev

Avatar


^

Hahaha..

Det är rätt Alice. Låtsas vara dålig i köket för att männen ska få arbeta. *fniss*

Nej, men seriöst? Lyckas du förstöra allt du rör vid i ett kök?

How about making a sandwich?!.


Jag hade inte kunnat vara dålig i köket om jag så försökte.
Det precis som sömnaden ligger i generna. Även om det är sjukt tråkigt att laga mat.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

14 jun, 2012 14:11

Borttagen

Avatar


^ making a sandwich is... okay. But otherwise, don't let me touch anything there. XD

Men ja... på sätt och vis ville jag inte förstöra någonting, och sen var det ju ganska mysigt att fem pojkar sprang runt och gjorde mat åt mig *host*

Jag önskar jag kunde fixa massa fina saker osv ^^
Men det går helt enkelt inte. Köket är inte det stället jag ska vara på.

14 jun, 2012 14:15

MizzNina
Elev

Avatar


^

Well.. Du kan säkert en massa andra coola saker.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

14 jun, 2012 14:18

Borttagen

Avatar


^ ja... säkert. Måste bara upptäcka vissa ^^

14 jun, 2012 14:22

expelliarmus
Elev

Avatar


Alice
♥ Du är underbar.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyvd2jjLx11qgje7ho1_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsvd9cOJ7V1r4p3tmo1_500.png

14 jun, 2012 14:46

Borttagen

Avatar


Spelli
Kram på dig ♥

14 jun, 2012 14:51

1 2 3 ... 3462 3463 3464 ... 4936 4937 4938

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

Du får inte svara på den här tråden.