The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Ralice
Om du bara visste hur länge jag satt och letade upp dem. Och sen laggade datorn, så fick jag leta upp de på nytt. All for you. *hjärta* Btw. *återupplivar* Me no want you dead. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 14 jun, 2012 13:49 |
|
Borttagen
|
14 jun, 2012 14:00 |
|
MizzNina
Elev |
Smart.
Tss.. Aren't we all. Oh, thank you. Aj Lööv Coockis! Hrm. Undra om vi har grejer hemma för att Baka kakor. *springer iväg* "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 14 jun, 2012 14:05 |
|
Borttagen
|
^ of course we are
You're welcome ♥ Oh. Jag känner också för att baka kakor ;____; Men jag känner mig så... fel i köket. Jag förstör bara saker. När vi sov över hos Bard och Togald så fick jag i alla fall sitta vid bordet hela tiden då killarna fixade mat, och sen bakade kladdkaka... jag skulle bara förstöra allting XD 14 jun, 2012 14:08 |
|
MizzNina
Elev |
^
Hahaha.. Det är rätt Alice. Låtsas vara dålig i köket för att männen ska få arbeta. Nej, men seriöst? Lyckas du förstöra allt du rör vid i ett kök? How about making a sandwich?!. Jag hade inte kunnat vara dålig i köket om jag så försökte. Det precis som sömnaden ligger i generna. Även om det är sjukt tråkigt att laga mat. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 14 jun, 2012 14:11 |
|
Borttagen
|
^ making a sandwich is... okay. But otherwise, don't let me touch anything there. XD
Men ja... på sätt och vis ville jag inte förstöra någonting, och sen var det ju ganska mysigt att fem pojkar sprang runt och gjorde mat åt mig *host* Jag önskar jag kunde fixa massa fina saker osv ^^ Men det går helt enkelt inte. Köket är inte det stället jag ska vara på. 14 jun, 2012 14:15 |
|
MizzNina
Elev |
^
Well.. Du kan säkert en massa andra coola saker. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 14 jun, 2012 14:18 |
|
Borttagen
|
^ ja... säkert. Måste bara upptäcka vissa ^^
14 jun, 2012 14:22 |
|
expelliarmus
Elev |
14 jun, 2012 14:46 |
|
Borttagen
|
Spelli
Kram på dig ♥ 14 jun, 2012 14:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen