@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
30 mar, 2012 21:25 |
|
Borttagen
|
var är du ifrån? skåne ? ^_^ har inte så bra koll på svenska dialekter. älskar din dialekt OwO 30 mar, 2012 21:26 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: var är du ifrån? skåne ? ^_^ har inte så bra koll på svenska dialekter. älskar din dialekt OwO Jag också xD ^^ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 mar, 2012 21:27 |
|
si_tonks
Elev |
30 mar, 2012 21:27 |
|
Borttagen
|
Funderar på om jag ska lägga upp en bild på mig själv i bild på dig själv-tråden eller inte... o.o
30 mar, 2012 21:27 |
|
Borttagen
|
30 mar, 2012 21:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: var är du ifrån? skåne ? ^_^ har inte så bra koll på svenska dialekter. älskar din dialekt OwO Jag också xD ^^ Jag vill ha en skånsk dialekt. Skulle vara konstigt ifall jag började prata med en, jag kan, men jag bor i mitten av sverige .. DEN ÄR VISST UNDERBAR !!! 30 mar, 2012 21:29 |
|
Solkatten
Elev |
Bra! Jag är inte ensam om att inte gilla Tintin xD Gillar honom inte alls
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 mar, 2012 21:31 |
|
Borttagen
|
30 mar, 2012 21:33 |
|
Solkatten
Elev |
Per-Erika x'D Wtf.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 mar, 2012 21:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen