The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Alex
JAG ANAR UGGLOR I MOSSEN! Jag lovar Alex, du ska få en "RAVENCLAW ÄGER! MY ÄR VÅR GUD!"-tröja av mig på felix. owo 14 jun, 2012 13:00 |
|
Borttagen
|
Inlägg nummer 8000.
(HerreHansAwesomeness, så mycket!) Jag har suttit och funderat ett tag på hur mycket jag har hängt här med folk på mugglis. Ni har gjort mina dagar bättre, dagar då jag mådde så dåligt och bara ville hoppa ut genom fönstret. De senaste dagarna har jag inte varit så värst aktiv. Faktiskt. Men nu är dagen här, 8000 inlägg Bara 2000 inlägg till, så blir jag Master of Mugglis. På sätt och vis längtar jag... men samtidigt vill jag stanna på Master of Death. Wellwell. Tack underbara människor för att ni finns där för mig när jag behöver er ♥ NI ÄR UNDERBARA! Tack Minidjuret för den här underbara tråden! Och för att du orkar med mitt prat om en viss person. Du är bäst, det ska du veta! Jag älskar dig otroligt mycket ♥ Tack DeathDownAlex för alla konversationer, och att vi träffades på Mugglisträff i Stockholm! Tack vare dig (och Filip, tror jag) är jag lyckligt gift med Voldemort ♥ Du är underbar :' Tack MizzNina. Var börjar jag? Ralph? Red Dragon? Du är sååå underbar, att det saknas ord! Du har alltid bra tips och råd för en. Och, your sense of humor! Massa kärlek på dig ♥ Tack Cara Riddle för att du är min fru, min dotter och... min syster. (Värsta incest! *host*) Du är awesome! Man kan alltid prata med dig, om allting. När som helst ♥ Du finns där för mig, när jag behöver dig. Och vi ska fanimej få bort alla träd med Patrick Batemans yxa! Tack AlvaRawenclaw! varje gång du skriver någonting, ler jag. Du verkar alltid så... glad. Man blir glad när man ser dig runt i forumen. Du är verkligen schysst, och cool, och awesome och ja... allting ^-^ Tack KossanBerta. Well, what to say... måste jag verkligen säga hur glad man blir när man ser dig och dina roliga kommentarer överallt? Din humor, ingenting slår den ♥ Tack Mrs.Tonks! ♥ Du och dina IronMan/RDJ-feels har fått mig att inte känna mig ensam här om.. RDJ-feels ♥ Och du är awesome Tack expelliarmus Spelli. Helt enkelt Spelli. Du är UNDERBAR. Vi har inte pratat så mycket, men seriöst... hur skulle man kunna ogilla dig? ♥ Tack AlexZz RALPH-FEELS ALL OVER THE PLACE! ♥ hur underbart är inte det att bo i samma... "byhåla" som folk kallar det för, och fangirla Ralph? Epic. Du är awesome! ♥ Och alla ni andra som jag inte har pratat med så värst mycket... eller glömt nämna, ni är också underbara! Och det är alltid så awesome att se alla nya "ansikten" här på The Dark Side också! ^-^ Så. NU ska jag vara glad. Nog med att vara deppig 14 jun, 2012 13:09 |
|
Borttagen
|
Alice
MOSHMOSH! I loaf you. c': 14 jun, 2012 13:11 |
|
Borttagen
|
Kossan
Moshmosh på dig ^-^ AJ LÖV JU ♥ 14 jun, 2012 13:12 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Alice
Omfg tack tack ♥ speech! 14 jun, 2012 13:23 |
|
Borttagen
|
Åker buss
14 jun, 2012 13:25 |
|
Minidjuret
Elev |
14 jun, 2012 13:26 |
|
Borttagen
|
Alva
Så lite så ♥ Louise And me love you... much more than anyone could ever realize ♥ 14 jun, 2012 13:33 |
|
MizzNina
Elev |
Alice Ralice Edwice
![]() Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Mer än att, jag finns här för dig. Goda råd eller ej. ![]() Jag älskar dig, löjligt mycket. Och May we forever be bound together by the power of The Dragon ![]() (Btw, Tack för komplimangen om min humor. Jag försöker mitt bästa för att sticka ut med mina axcellenta skämt. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 14 jun, 2012 13:41 |
|
Borttagen
|
Nina Rana Edwina
*Alice is kinda dead right now* Gifs. OHMAIRALPH. GIFS. Hjärtahjärtahjärta på dig! ^-^ Spoiler: Tryck här för att visa! 14 jun, 2012 13:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen