Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The dark side

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

1 2 3 ... 3461 3462 3463 ... 4936 4937 4938
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


Alex
JAG ANAR UGGLOR I MOSSEN!
Jag lovar Alex, du ska få en "RAVENCLAW ÄGER! MY ÄR VÅR GUD!"-tröja av mig på felix. owo

14 jun, 2012 13:00

Borttagen

Avatar

+3


Inlägg nummer 8000.
(HerreHansAwesomeness, så mycket!)

Jag har suttit och funderat ett tag på hur mycket jag har hängt här med folk på mugglis.
Ni har gjort mina dagar bättre, dagar då jag mådde så dåligt och bara ville hoppa ut genom fönstret.

De senaste dagarna har jag inte varit så värst aktiv.
Faktiskt.

Men nu är dagen här, 8000 inlägg
Bara 2000 inlägg till, så blir jag Master of Mugglis.
På sätt och vis längtar jag... men samtidigt vill jag stanna på Master of Death.

Wellwell.

Tack underbara människor för att ni finns där för mig när jag behöver er ♥

NI ÄR UNDERBARA!


Tack Minidjuret för den här underbara tråden!
Och för att du orkar med mitt prat om en viss person. Du är bäst, det ska du veta!
Jag älskar dig otroligt mycket ♥

Tack DeathDownAlex för alla konversationer, och att vi träffades på Mugglisträff i Stockholm!
Tack vare dig (och Filip, tror jag) är jag lyckligt gift med Voldemort ♥
Du är underbar :'

Tack MizzNina.
Var börjar jag? Ralph? Red Dragon?
Du är sååå underbar, att det saknas ord! Du har alltid bra tips och råd för en.
Och, your sense of humor!
Massa kärlek på dig ♥

Tack Cara Riddle för att du är min fru, min dotter och... min syster. (Värsta incest! *host*)
Du är awesome! Man kan alltid prata med dig, om allting. När som helst ♥
Du finns där för mig, när jag behöver dig.
Och vi ska fanimej få bort alla träd med Patrick Batemans yxa!

Tack AlvaRawenclaw!
varje gång du skriver någonting, ler jag. Du verkar alltid så... glad.
Man blir glad när man ser dig runt i forumen. Du är verkligen schysst, och cool, och awesome och ja... allting ^-^

Tack KossanBerta.
Well, what to say... måste jag verkligen säga hur glad man blir när man ser dig och dina roliga kommentarer överallt?
Din humor, ingenting slår den ♥


Tack Mrs.Tonks! ♥
Du och dina IronMan/RDJ-feels har fått mig att inte känna mig ensam här om.. RDJ-feels ♥
Och du är awesome

Tack expelliarmus
Spelli. Helt enkelt Spelli. Du är UNDERBAR.
Vi har inte pratat så mycket, men seriöst... hur skulle man kunna ogilla dig? ♥

Tack AlexZz
RALPH-FEELS ALL OVER THE PLACE! ♥
hur underbart är inte det att bo i samma... "byhåla" som folk kallar det för, och fangirla Ralph? Epic.
Du är awesome! ♥


Och alla ni andra som jag inte har pratat med så värst mycket... eller glömt nämna, ni är också underbara!
Och det är alltid så awesome att se alla nya "ansikten" här på The Dark Side också! ^-^


Så. NU ska jag vara glad.
Nog med att vara deppig

14 jun, 2012 13:09

Borttagen

Avatar


Alice
MOSHMOSH!
I loaf you. c':

14 jun, 2012 13:11

Borttagen

Avatar


Kossan
Moshmosh på dig ^-^

AJ LÖV JU ♥

14 jun, 2012 13:12

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Alice
Omfg tack tack ♥

speech!

14 jun, 2012 13:23

Borttagen

Avatar


Åker buss

14 jun, 2012 13:25

Minidjuret
Elev

Avatar


Alice fina och underbara Alice ♥
*kramar*
Me love you very much!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m4uwiet2oA1rsbe8ro2_250.gif

14 jun, 2012 13:26

Borttagen

Avatar


Alva
Så lite så ♥

Louise
And me love you... much more than anyone could ever realize ♥

14 jun, 2012 13:33

MizzNina
Elev

Avatar


Alice Ralice Edwice

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m5gql33pPM1r9ams5o4_250.gif

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.
Mer än att, jag finns här för dig. Goda råd eller ej.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m4rn7zJHC61ru74s4o1_500.gif

Jag älskar dig, löjligt mycket.

Och May we forever be bound together by the power of The Dragon

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m16dsabdzM1rrlbq7o1_400.gif

(Btw, Tack för komplimangen om min humor. Jag försöker mitt bästa för att sticka ut med mina axcellenta skämt. *fniss*) *hjärta hjärta*

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

14 jun, 2012 13:41

Borttagen

Avatar


Nina Rana Edwina
*Alice is kinda dead right now*

Gifs. OHMAIRALPH. GIFS.

Hjärtahjärtahjärta på dig! ^-^

Spoiler:
Tryck här för att visa!*fniss*

14 jun, 2012 13:47

1 2 3 ... 3461 3462 3463 ... 4936 4937 4938

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

Du får inte svara på den här tråden.