The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Borttagen: Jag är rädd att alla ska dissa mig och att jag blir forever alone Hur ser du ut då? Så att jag känner igen dig. Brunt hår, glasögon och jeansjacka 14 jun, 2012 12:45 |
|
Borttagen
|
Oh, right. Mugglisträff... Det kommer vara rätt så tomt här idag alltså?
14 jun, 2012 12:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Oh, right. Mugglisträff... Det kommer vara rätt så tomt här idag alltså? I'm here... 14 jun, 2012 12:45 |
|
DeathDownAlex
Elev |
My
Ja det är ju risken. Usch jag vet inte vad jag ska ha på mig. O___O 14 jun, 2012 12:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Oh, right. Mugglisträff... Det kommer vara rätt så tomt här idag alltså? I'm here... Men vad trevligt. 8D Alex Kör på din tröja där det står "RAVENCLAW ÄGER! MY ÄR VÅR GUD!". Du har väl en sånn? 8D 14 jun, 2012 12:52 |
|
Minidjuret
Elev |
I'm here 2! 8D
Så planer för idag: MAT TE IRON MAN DOCTOR WHO TUMBLR MUGGLIS RITA Aww yeah 14 jun, 2012 12:53 |
|
DeathDownAlex
Elev |
My
Hahahhaha klart jag har en sådan. O.O *Springa och hämta t-shirt färg...* 14 jun, 2012 12:54 |
|
Minidjuret
Elev |
14 jun, 2012 12:55 |
|
Borttagen
|
Min bror ska följa med mig till centralen (mammas order) och han har inte ens gått upp än...
14 jun, 2012 12:55 |
|
Sovsvampen
Elev |
14 jun, 2012 12:59 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen