Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^ Nej fast kan vara ganska nice med ombokningsbara och frukost + reserverad sittplats (så då går det upp mot en 250/st). Tar jag det tidiga alternativet kommer tåget åka vid 6:07 från göteborg och jag måste då gå upp klockan 4 på morgonen. Känns sjukt, men det känns värt det. Liksom då är jag i kalmar 10:00 den 3e så jag lär ju vara en av de första som dyker upp. 8D
20 okt, 2011 22:10
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-20 kl. 22:14
|
|
kinshaw
Elev |
20 okt, 2011 22:13 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ Nej fast kan vara ganska nice med ombokningsbara och frukost + reserverad sittplats (så då går det upp mot en 250/st). Tar jag det tidiga alternativet kommer tåget åka vid 6:07 från göteborg och jag måste då gå upp klockan 4 på morgonen. Känns sjukt, men det känns värt det. Liksom då är jag i kalmar 10:00 den 3e så jag lär ju vara en av de första som dyker upp. 8D åh, aweosme x) det blir ganska mycket dyrare för mig i vilket fall som helst, när jag åker från stockholm. och jag ska bara komma den fjärde över: kan du inte komma? ![]()
20 okt, 2011 22:18 |
|
leumas vän
Elev |
20 okt, 2011 22:20 |
|
si_tonks
Elev |
20 okt, 2011 22:21 |
|
Anapneo
Elev |
JAG GLÖMDE ATT DET VAR KRAMDAGEN IDAG!!! D':
så, AMPLEXUS!! (min kram formel) PÅ ER ALLA MINA FINA MUGGLISVÄNNER, min värld vore så trist utan er ♥
20 okt, 2011 22:24 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Anapneo: JAG GLÖMDE ATT DET VAR KRAMDAGEN IDAG!!! D': så, AMPLEXUS!! (min kram formel) PÅ ER ALLA MINA FINA MUGGLISVÄNNER, min värld vore så trist utan er ♥ OMG, juste!!!! AMPLEXUS!!! jag använde din geniala formel Anapneo ♥♥ ![]()
20 okt, 2011 22:26 |
|
leumas vän
Elev |
För att jag inte har frågat morsan, dessutom så får jag nog inte åka till något ställe för att träffa personer som man känner via internet för henne heller. -_- 20 okt, 2011 22:26 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av leumas vän: För att jag inte har frågat morsan, dessutom så får jag nog inte åka till något ställe för att träffa personer som man känner via internet för henne heller. -_- åh D: ![]()
20 okt, 2011 22:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: ^ Nej fast kan vara ganska nice med ombokningsbara och frukost + reserverad sittplats (så då går det upp mot en 250/st). Tar jag det tidiga alternativet kommer tåget åka vid 6:07 från göteborg och jag måste då gå upp klockan 4 på morgonen. Känns sjukt, men det känns värt det. Liksom då är jag i kalmar 10:00 den 3e så jag lär ju vara en av de första som dyker upp. 8D åh, aweosme x) det blir ganska mycket dyrare för mig i vilket fall som helst, när jag åker från stockholm. och jag ska bara komma den fjärde över: kan du inte komma? Ah, kommer den 3e då jag vill vara där i tid. Vintern + tåg = suger, sedan är det awesome att träffa folk en dag extra också. 20 okt, 2011 22:29 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen