Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
13 nov, 2012 09:51 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Jag tycker fortfarande att Glee låter som någon slags dallrande gele..heh .____. Gleee.. kanske det. xP 13 nov, 2012 14:59 |
|
APELSiiN
Elev |
13 nov, 2012 17:19 |
|
GinnyOlivia
Elev |
13 nov, 2012 18:25 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Kan man kolla utan text om man köper boxarna?? That's how I roll
13 nov, 2012 18:32 |
|
APELSiiN
Elev |
Åhhh vad bra!! Ska antagligen få säsong 1-3 boxen i julklapp :'D Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Kan man kolla utan text om man köper boxarna?? That's how I roll Ja, jag blir också väldigt störd av texten, så fort det är något de textat fel enligt mig (vilket händer väldigt ofta) så hänger jag upp mig på det väääldigt länge.. haha. ![]()
13 nov, 2012 18:34 |
|
TeamEdward
Elev |
Min syster gillar glee, jag somnade under första programmet, men det kan bro på att klockan var tre på natten....bara kanske...
13 nov, 2012 20:42 |
|
Savi
Elev |
Jag skulle vilja kunna trycka på en spola framåt knapp i x32 så att det blir morgon snart så jag kan titta på Glee och må lite bra för en gång skull denna vecka, Ryan har lovat att göra mig glad. ♥
15 nov, 2012 15:09 |
|
Borttagen
|
Hur många avsnitt är säsong 3?
15 nov, 2012 16:27 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hur många avsnitt är säsong 3? Kolla på säsong 1 och 2? Alla säsonger har lika många avsnitt = 22. 15 nov, 2012 16:29 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen