Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amaia lovegood
Elev |
Det var mig en mycket svår fråga, men mina dagar blir oftast lite mer fab än vanligt (nu låter det som om jag är värsta hollywood cheyen som har ett ytterst fabulöst liv, men så är icke fallet) när jag har sovit längre och haft en mycket harmonisk morgon zen. ♥
16 jan, 2013 16:55 |
|
MissFniss
Elev |
16 jan, 2013 17:21 |
|
Ladusvalan
Elev |
Visst är det skönt med sovmorgon, men jag sover aldrig när jag har sovmorgon (utan pluggar i stället), så det får bli sluta tidigt, för det är himla skönt!!♥
Resultat i frågan "sovmorgon eller sluta tidigt?": 28-11 till sluta tidigt! Obs! Ny fråga i första inlägget! 17 jan, 2013 09:05 |
|
EmahS
Elev |
17 jan, 2013 09:12 |
|
MizzNina
Elev |
Mellanstadiet.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 17 jan, 2013 09:22 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Mellanstadiet. Snyggare skola än mellanstadiet och jag blev tillsammans med skolans snyggaste kille som även var näst bäst på fotbollsplanen i skolan. Det var även i mellanstadiet som jag vågade gå ut på skolans fotbollsplan och lira med killarna. ASKUL!
hahaha jag kan skriva en barnbok om livet i mellanstadiet. xD ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 jan, 2013 09:41 |
|
BlondaHermione
Elev |
Hahah jag vet inte. Men jag står fast vid principen liten är bra, typ. Om jag själv är liten (jag gillar verkligen inte ettorna och tvåorna som bara klänger runt ens ben). Jag skulle gärna börja ettan igen och lära mig allt från början ♥ Och eftersom man aldrig är nöjd med det man har, jag går i sexan, så lågstadiet!
17 jan, 2013 13:51 |
|
Borttagen
|
Lågstadiet. Då hade jag en och annan vän och ingen i klassen hade hunnit inse att det var fel på mig än (eller, de hade i alla fall inte börjat påpeka det för mig). Allt blev så mycket sämre under mellanstadiet och sen gick det bara utför. Jag tänker bara på alla ensamma raster och alla elaka ord när jag tänker på mellanstadiet, fy.
Min lärare på mellanstadiet var väldigt bra men det väger tyvärr inte upp allt annat. 17 jan, 2013 13:59 |
|
AlexZz
Elev |
17 jan, 2013 14:01 |
|
LunaLove<3
Elev |
17 jan, 2013 14:50 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen