UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag känner mig själv bli hatad för det här, men jag avskyr Harry Potter 6 Filmen eller boken? Båda, boken mer kanske, den är bra skriven men jag gillar inte storyn i den helt enkelt 7 sep, 2014 16:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag känner mig själv bli hatad för det här, men jag avskyr Harry Potter 6 Filmen eller boken? Båda, boken mer kanske, den är bra skriven men jag gillar inte storyn i den helt enkelt Gillar verkligen sjätte boken Men alltså boken... How can you do this to me, to us?! 7 sep, 2014 16:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag känner mig själv bli hatad för det här, men jag avskyr Harry Potter 6 Filmen eller boken? Båda, boken mer kanske, den är bra skriven men jag gillar inte storyn i den helt enkelt Gillar verkligen sjätte boken Men alltså boken... How can you do this to me, to us?! Jag ska inte låtsas att det inte finns delar i boken jag gillar, men i det stora hela så är det bara... nej. 7 sep, 2014 16:51 |
|
Frivolt
Elev |
Jag tycker inte om Marabous smak med Oreo D: Det är inte gott....
12 sep, 2014 14:20 |
|
Fellrendión
Elev |
^ Flammande bägaren och Halvblodsprinsen är minst favoriserade av mig men jag hatar/ogillar ingen för det går inte att ogilla Harry Potter enligt mig!
12 sep, 2014 15:02 |
|
Katla
Elev |
När vi pratar om Harry Potter kan jag säga att jag tycker att Dödsrelikerna är den tråkigaste boken! Jag hatar att campa! Jag vill inte läsa en hel bok där de nästan bara campar! Liksom en av mina favoritsaker med HP är Hogwartsvardagen och de är inte ens där i Dödsrelikerna.
♏︎ 13 sep, 2014 01:22 |
|
Fellrendión
Elev |
Katla: Förstår dig verkligen inte. Hur kan man???? Att vara i skogen är helt underbart och att sova där är bättre! Oh well...det är väl därför den här tråden finns...
13 sep, 2014 01:26 |
|
Elma00
Elev |
13 sep, 2014 16:55 |
|
Borttagen
|
ketchup är vidrigt. särskilt heinz. usch.
14 sep, 2014 08:55 |
|
Incendio
Elev |
Skrivet av Borttagen: ketchup är vidrigt. särskilt heinz. usch. ÄNTLIGEN NÅGON SOM HÅLLER MED MIG!!!! Och jag gillar inte heller spagetti och köttfärssås... 20 sep, 2014 22:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen