Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

UNPOPULAR OPINIONS

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

1 2 3 ... 345 346 347 ... 725 726 727
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag känner mig själv bli hatad för det här, men jag avskyr Harry Potter 6


Filmen eller boken?


Båda, boken mer kanske, den är bra skriven men jag gillar inte storyn i den helt enkelt

7 sep, 2014 16:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag känner mig själv bli hatad för det här, men jag avskyr Harry Potter 6


Filmen eller boken?


Båda, boken mer kanske, den är bra skriven men jag gillar inte storyn i den helt enkelt


Gillar verkligen sjätte boken Av den anledningen hatar jag sjätte filmen som i princip ignorerat den stora ploten med Voldemorts bakgrundshistoria och istället fokuserar på all tonårsromans som också finns i boken. Sjätte filmen är i princip en romantisk komedi och inte en HP-film. Hatar den filmen

Men alltså boken... How can you do this to me, to us?!

7 sep, 2014 16:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag känner mig själv bli hatad för det här, men jag avskyr Harry Potter 6


Filmen eller boken?


Båda, boken mer kanske, den är bra skriven men jag gillar inte storyn i den helt enkelt


Gillar verkligen sjätte boken Av den anledningen hatar jag sjätte filmen som i princip ignorerat den stora ploten med Voldemorts bakgrundshistoria och istället fokuserar på all tonårsromans som också finns i boken. Sjätte filmen är i princip en romantisk komedi och inte en HP-film. Hatar den filmen

Men alltså boken... How can you do this to me, to us?!

Jag ska inte låtsas att det inte finns delar i boken jag gillar, men i det stora hela så är det bara... nej.

7 sep, 2014 16:51

Frivolt
Elev

Avatar


Jag tycker inte om Marabous smak med Oreo D: Det är inte gott....

12 sep, 2014 14:20

Fellrendión
Elev

Avatar


^ Flammande bägaren och Halvblodsprinsen är minst favoriserade av mig men jag hatar/ogillar ingen för det går inte att ogilla Harry Potter enligt mig!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

12 sep, 2014 15:02

Katla
Elev

Avatar


När vi pratar om Harry Potter kan jag säga att jag tycker att Dödsrelikerna är den tråkigaste boken! Jag hatar att campa! Jag vill inte läsa en hel bok där de nästan bara campar! Liksom en av mina favoritsaker med HP är Hogwartsvardagen och de är inte ens där i Dödsrelikerna.

♏︎

13 sep, 2014 01:22

Fellrendión
Elev

Avatar


Katla: Förstår dig verkligen inte. Hur kan man???? Att vara i skogen är helt underbart och att sova där är bättre! Oh well...det är väl därför den här tråden finns...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

13 sep, 2014 01:26

Elma00
Elev

Avatar


Jag tycker inte Vic Fuentes är kort.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ozw26eZQ1rysfeao1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc5c3b8f2acb55bb98ae5a32ef2043ab8%2Ftumblr_nc5ejdKuBL1t971s5o1_500.gif

13 sep, 2014 16:55

Borttagen

Avatar


ketchup är vidrigt. särskilt heinz. usch.

14 sep, 2014 08:55

Incendio
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
ketchup är vidrigt. särskilt heinz. usch.

ÄNTLIGEN NÅGON SOM HÅLLER MED MIG!!!!

Och jag gillar inte heller spagetti och köttfärssås...

20 sep, 2014 22:10

1 2 3 ... 345 346 347 ... 725 726 727

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

Du får inte svara på den här tråden.