@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jävla skit. Niornas utklädnadsdag är samma dag som Falkenberg har sin student och min bror tar ju studenten. Fuck! Min kompis sa dock att den börjar vid två någonting och jag hoppas verkligen att vi inte missar fotograferingen! I så fall blir jag jävligt sur. Hon ska också se på studenten i Falkenberg.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 mar, 2012 20:47 |
|
Borttagen
|
Åh.. första tio minuterna av "Tintin: Faraos cigarrer" dog jag lite för
Spoiler: Tryck här för att visa! 30 mar, 2012 20:48 |
|
Borttagen
|
JAG MISSAR EUROVISION!
*snyft snyft* HAR VÄNTAT PÅ DET I TRE FUCKING MÅNADER OCH NU MISSAR JAG DET!! 30 mar, 2012 20:49 |
|
LunaLovegood1
Elev |
-_____-
F***** för Skellefteå AIK!! Först snor de AIK, och sedan kallar de sig för AIK, och nu leder de med 2-0! F*******
30 mar, 2012 20:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: -_____- F***** för Skellefteå AIK!! Först snor de AIK, och sedan kallar de sig för AIK, och nu leder de med 2-0! F******* HA HA! .___. 30 mar, 2012 20:54 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG MISSAR EUROVISION! *snyft snyft* HAR VÄNTAT PÅ DET I TRE FUCKING MÅNADER OCH NU MISSAR JAG DET!! Antingen kan du spela in det eller köpa DVD:n senare i sommar. Varför missar du det? D: "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 mar, 2012 20:56 |
|
Borttagen
|
30 mar, 2012 20:57 |
|
si_tonks
Elev |
30 mar, 2012 20:57 |
|
LunaLovegood1
Elev |
30 mar, 2012 20:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: JAG MISSAR EUROVISION! *snyft snyft* HAR VÄNTAT PÅ DET I TRE FUCKING MÅNADER OCH NU MISSAR JAG DET!! Antingen kan du spela in det eller köpa DVD:n senare i sommar. Varför missar du det? D: ska på klassresa... 30 mar, 2012 20:59 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen