The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ååååh, Cara, jag kommer sakna dig! ;________;
13 jun, 2012 21:08 |
|
Cara Riddle
Elev |
My kmr sakna dig med, men jag orkar inte riktigt vara social och jag vill inte göra er deppade med
![]()
13 jun, 2012 21:09 |
|
Borttagen
|
Cara
Du ska göra det som känns bäst för dig, men vill du något så vet du mycket väl att vi är här beredda att göra vad som helst för dig. ♥ 13 jun, 2012 21:19 |
|
Borttagen
|
Do my eyes detect some kind of depression today?
Yes. So do my feelings. Jag skulle egentligen behöva skriva av mig, men jag vet att ingen tycker om när andra bara gnäller. Så jag låtsas som att jag mår bra, och... hittar på något annat. Goodbye. 13 jun, 2012 21:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: jag kan 輝く星 varför har alla problem med att jag samlar på vapen .______.Hej nån som kan muntra upp mig?? 13 jun, 2012 21:48 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
13 jun, 2012 22:11 |
|
Borttagen
|
hej
13 jun, 2012 22:32 |
|
Minidjuret
Elev |
Jag saknar Cara...
Och Chris Evans fyller år, så grattis till honom ♥ 8D Och jag tittade precis på en två timmars lång film i onödan, då Chris Hemsworth bara var med de första tio minuterna... :c 13 jun, 2012 22:34 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
BUHU
where are you cara :c I miss ya :c speech! 13 jun, 2012 22:36 |
|
AlexZz
Elev |
Hon tar en paus. ^^ Btw. Jag bara varnar att jag nog inte kommer vara inne på resten av veckan. Ska på Uppcon och kommer nog inte komma in förrän på måndag, kanske inte ens då. Bara som en varning. ♥ . .
13 jun, 2012 22:45 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen