@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Är det bara jag som hejar på AIK och är sur på Skellefteå?? Ja, heja DIF!!! Nä, usch på dig, du kan slå ihop digmed Alwa och pappa -_-.. Men själva dig är det inget fel på!! Hahaha det är bara Alex (min bror), pappa och jag som hejar på de i hela släkten! Alla andra hejar på AIK. *stolt* Hmm. Jag tror att jag gillar din släkt!! Men du, AIK eller Skellefteå?? Helt seriöst .. Skellefteå. Alla i min släkt snackar grekiska, det är rätt jobbigt. 30 mar, 2012 19:50 |
|
scarhead
Lärare |
enda gången jag sitter och tittar på sport när det är Finland mot Sverige i hockey.
hela familjen hejar stenhårt på Finland, även om vi bott i Sverige så sjukt många år. jag har bott här i hela mitt liv men när det kommer till hockey så är det Finland som gäller. 30 mar, 2012 19:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Jag är i beroende av templerun av någon anledning Du är inte ensam... HAHA, jag spelar TempleRun hela tiden ^^ Jag med Grattis förresten. Du är redan awesome som prefekt 30 mar, 2012 19:50 |
|
Solkatten
Elev |
Haha, jag kan verkligen inte ha levande blommor i mitt rum x'D Stackarna vissnar eftersom jag hela tiden glömmer bort att ta hand om dem.
Plastblommor är bäst "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 mar, 2012 19:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: enda gången jag sitter och tittar på sport när det är Finland mot Sverige i hockey. hela familjen hejar stenhårt på Finland, även om vi bott i Sverige så sjukt många år. jag har bott här i hela mitt liv men när det kommer till hockey så är det Finland som gäller. Eurovision då???? 30 mar, 2012 19:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Jag är i beroende av templerun av någon anledning Du är inte ensam... HAHA, jag spelar TempleRun hela tiden ^^ Pratar ni om mig? ^^ 30 mar, 2012 19:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Jag är i beroende av templerun av någon anledning Du är inte ensam... HAHA, jag spelar TempleRun hela tiden ^^ Pratar ni om mig? ^^ Ja, och mig och Siri. TEMLPERUNPOWEEER !!!!! 30 mar, 2012 19:53 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Jag är i beroende av templerun av någon anledning Du är inte ensam... HAHA, jag spelar TempleRun hela tiden ^^ Pratar ni om mig? ^^ Ja, och mig och Siri. TEMLPERUNPOWEEER !!!!! Fast jag är väldigt dålig på det, HAHA x) ![]()
30 mar, 2012 19:54
Detta inlägg ändrades senast 2012-03-30 kl. 19:54
|
|
LunaLovegood1
Elev |
30 mar, 2012 19:54 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Sverige, om nu inte något annat land har en bra låt. förra året var det Irland jag hejade på, i år blir det nog Sverige även om låten är sådär!Skrivet av scarhead: enda gången jag sitter och tittar på sport när det är Finland mot Sverige i hockey. hela familjen hejar stenhårt på Finland, även om vi bott i Sverige så sjukt många år. jag har bott här i hela mitt liv men när det kommer till hockey så är det Finland som gäller. Eurovision då???? 30 mar, 2012 19:55 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen