Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The dark side

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

1 2 3 ... 3455 3456 3457 ... 4936 4937 4938
Användare Inlägg
MizzNina
Elev

Avatar


Skrivet av DeathDownAlex:
Alice
Alltså ärren syns knappt. Det är bara att jag vet att de är där. och här är armarna äckliga för att de är smala och konstiga. Det blir ju inte värre av att jag inte kan visa dem heller. Det blir så obekvämt om man hela tiden automatiskt håller för, drar med ärmen eller gömmer armen bakom ryggen.
*Kram*


Skrivet av Borttagen:
Alex
Jag kan nog förstå lite av det där... jag menar, jag har inte ärr på armarna, men benen. Och jag kommer inte våga gå i shorts/whatever resten av livet känns det som (inte att jag ens tycker om det) och ibland är det en aning för varmt, eller så vill man försöka lära sig simma och inte vågar ta av sig byxorna heller.
När vi var och badade hade jag så svårt för det, men sen när jag äntligen insåg att ingen brydde sig så gick det bättre. Inte att det skulle kännas bättre nu dock. Vill bara gömma ärren under kläder. So, I sort of understand.


Flickor. Take it från en som har ärr både på armar och ben, för att inte nämna alla andra platser man kan ha ärr på.
Det går över med tiden.

Hell om jag kan Gå in i ett fullt badhus iförd bikini, Så kommer ni klara av att gå i Shorts/kortärmat tids nog.

Pressa det inte bara.
Och om ni vill "Träna" upp er.

Se till att ha bra vänner, som vet om ärren och älskar er ändå.
Om ingen annan bryr sig, finner man snart ut att man själv inte bryr sig.

Unt I LOVE YOU!

Och Alice. Grattis till din bror. *hjärta*











(DÖ CAPS LOCK DÖ!)

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

13 jun, 2012 07:22

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


NINAAAA
INTE DÖDA CAPS LOCK
D:

ps. alva loggar in på kvällen, hon har familjegrejs nu på dagen. ds

speech!

13 jun, 2012 08:24

MizzNina
Elev

Avatar


ALVA!

Jag vill döda caps lock bara för att återuppliva "pil åt sidan" tangenten, I hate not beeing able to make hearts.

Caps lock använder jag aldrig. Och ska jag skriva stort kan jag alltid utnyttja Shift! :*

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

13 jun, 2012 08:26

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av MizzNina:
ALVA!

Jag vill döda caps lock bara för att återuppliva "pil åt sidan" tangenten, I hate not beeing able to make hearts.

Caps lock använder jag aldrig. Och ska jag skriva stort kan jag alltid utnyttja Shift! :*

Åh varför funkar inte den?? OwO
♥ <-- varsågod, du kan kopiera!

speech!

13 jun, 2012 08:37

MizzNina
Elev

Avatar


Alva

Nope. Jag hade en liten olycka med en hel kopp kaffe förra veckan.

On the bright side, bara en tangent dog.

On the not so bright side, En tangent jag använder så gott som dagligen.

Oho. Tack ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

13 jun, 2012 08:43

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Nina
Ojdå, hoppas den börjar funka... nån gång... x)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ hähä xd

speech!

13 jun, 2012 08:46

Borttagen

Avatar


Nina
Oh you kind, awesome person ^-^

jag älskar dig! ♥

13 jun, 2012 11:28

MizzNina
Elev

Avatar


Ralice

Jag älskar dig också. ♥


"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

13 jun, 2012 11:36

Minidjuret
Elev

Avatar


Nina- Hahaha läste "bilolycka med en hel kopp kaffe"
Hahaha xD

13 jun, 2012 11:37

MizzNina
Elev

Avatar


Louise

*fniss*

Så går det när man förlitar sig på kaffet till att köra bilen.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

13 jun, 2012 11:41

1 2 3 ... 3455 3456 3457 ... 4936 4937 4938

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

Du får inte svara på den här tråden.