@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av joel9324: samma här!Skrivet av scarhead: när jag var liten älskade jag Kurage, den hariga hunden men nu får jag rysningar av den. xD Såg den alltid när jag var liten! men nu tycker jag den är läskig och jobbig xd 30 mar, 2012 19:26 |
|
Borttagen
|
30 mar, 2012 19:35 |
|
LunaLovegood1
Elev |
30 mar, 2012 19:36 |
|
Borttagen
|
Jag är i beroende av templerun av någon anledning
30 mar, 2012 19:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Är det bara jag som hejar på AIK och är sur på Skellefteå?? Ja, heja DIF!!! 30 mar, 2012 19:41 |
|
scarhead
Lärare |
hur lyckas jag alltid tillbringa mina fredagar på en YouTube-kanal med en så sjukt bra människa som gör så sjukt bra covers?
30 mar, 2012 19:44 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Är det bara jag som hejar på AIK och är sur på Skellefteå?? Ja, heja DIF!!! Nä, usch på dig, du kan slå ihop digmed Alwa och pappa -_-.. Men själva dig är det inget fel på!!
30 mar, 2012 19:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Är det bara jag som hejar på AIK och är sur på Skellefteå?? Ja, heja DIF!!! Nä, usch på dig, du kan slå ihop digmed Alwa och pappa -_-.. Men själva dig är det inget fel på!! Hahaha det är bara Alex (min bror), pappa och jag som hejar på de i hela släkten! Alla andra hejar på AIK. *stolt* 30 mar, 2012 19:45 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Är det bara jag som hejar på AIK och är sur på Skellefteå?? Ja, heja DIF!!! Nä, usch på dig, du kan slå ihop digmed Alwa och pappa -_-.. Men själva dig är det inget fel på!! Hahaha det är bara Alex (min bror), pappa och jag som hejar på de i hela släkten! Alla andra hejar på AIK. *stolt* Hmm. Jag tror att jag gillar din släkt!! Men du, AIK eller Skellefteå?? Helt seriöst ..
30 mar, 2012 19:47 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är i beroende av templerun av någon anledning Du är inte ensam... HAHA, jag spelar TempleRun hela tiden ^^ ![]()
30 mar, 2012 19:47 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen