The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
13 jun, 2012 00:24 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
äsch jag stannar kanske ändå i ca 5min till Cx speech! 13 jun, 2012 00:25 |
|
AlexZz
Elev |
13 jun, 2012 00:26 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
13 jun, 2012 00:27 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Jag är lite beroende av mugglis nuförtiden xD Jag med... o_O . .
13 jun, 2012 00:28 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av AlvaRawenclaw: Jag är lite beroende av mugglis nuförtiden xD Jag med... o_O HIGH FIVEE speech! 13 jun, 2012 00:28 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av AlexZz: Skrivet av AlvaRawenclaw: Jag är lite beroende av mugglis nuförtiden xD Jag med... o_O HIGH FIVEE ![]() . .
13 jun, 2012 00:31 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
13 jun, 2012 00:32 |
|
AlexZz
Elev |
13 jun, 2012 00:34 |
|
Borttagen
|
Är det bara jag eller är Christian Bale extremt sexig?
(För er som inte visste är han inte min "new celebrity crush", har tyckt han är übersnygg sen jag såg American Psycho för flera år sen ♥) ___________ MEN ÅH VAD DUM JAG ÄR! Min finaste bror fyller 28 år idag ♥ Jag borde tacka honom massor och gratta honom och antagligen faktiskt överraska honom och åka ner till Polen, men jag har inga pengar. Så jag får ringa, eller i värsta fall fånga honom på facebook. Men jag måste, verkligen måste. ![]() ^ den här människan har funnits för mig varje dag, efter att pappa lämnade oss. När mamma jobbade, så var han hemma och hjälpte till. Fick mig att skratta. Fick mig att le trots att allting var skit. Tack vare honom lyssnar jag på metal idag. Tack vare honom är jag den människa jag är. Det var han som "gav" mig sitt rum efter att ha flyttat ut, och när han och hans dåvarande tjej fortfarande bodde hos oss, alltid kidnappade mig och vi tittade på film eller spelade tv-spel. Han är galet... schysst. Nu känner jag för att äta tårta ;___; Okej. Nog med nostalgi-känslor osv osv. Nu ska jag faktiskt sova, believe it or not. Efter att ha tänkt för mycket. Blörp. Godnatt! 13 jun, 2012 02:52 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen