The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
*buga mig i förlåtelse* Förlåt D': Men det är ganska långt för en 12-åring. Min kompis som är i samma åk som jag är typ... 1.60 ngnting. XD . .
13 jun, 2012 00:13 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Seriously: Måste man inte vara 175 för att bli modell? Det är i alla fall vad jag har hört... I min värld behöver man bara vara över 1,69 m :3 Skrivet av AlvaRawenclaw: jag är 147,7 ;___: Men du är väl 11? o.o My Nej, förhelsike vad hemskt... o_o det känns så overkligt... iallafall för mig som aldrig sett någon död/döende. Definera "min värld" Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 13 jun, 2012 00:13 |
|
Borttagen
|
AlexZz
Urgh... Funderar på om jag ska åka till platsen imorgon och lägga blommor där eller nått, även om han inte dog exakt där. Jag menar, han var 60. Han hade säkert barn, och kanske barnbarn. Tänk så mycket folk som mister någon de tycker om nu tack vare en liten idiotisk 20-åring utan körkort som fick polisen att börja jaga honom. 13 jun, 2012 00:13
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-13 kl. 00:14
|
|
AlexZz
Elev |
13 jun, 2012 00:13 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av AlexZz: *buga mig i förlåtelse* Förlåt D': Men det är ganska långt för en 12-åring. Min kompis som är i samma åk som jag är typ... 1.60 ngnting. XD Haha gör inget xD Jag är typ fjärdekortast i min klass xD speech! 13 jun, 2012 00:13 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av AlexZz: *buga mig i förlåtelse* Förlåt D': Men det är ganska långt för en 12-åring. Min kompis som är i samma åk som jag är typ... 1.60 ngnting. XD Haha gör inget xD Jag är typ fjärdekortast i min klass xD Jag tror han är kortast i sin klass. Jag är längst i min . .
13 jun, 2012 00:14 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av AlexZz: *buga mig i förlåtelse* Förlåt D': Men det är ganska långt för en 12-åring. Min kompis som är i samma åk som jag är typ... 1.60 ngnting. XD Haha gör inget xD Jag är typ fjärdekortast i min klass xD Jag tror han är kortast i sin klass. Jag är längst i min Yay Min kompis är nästan 170... hon är lika gammal som jag O.O (jag är en månad äldre XD) speech! 13 jun, 2012 00:15 |
|
Seriously
Elev |
Låter som en mycket fin värld! Är det okej om jag kommer på besök en dag? Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 13 jun, 2012 00:18 |
|
AlexZz
Elev |
AlvaRawenclaw
Creepy. XD Seriously Yes, indeed! KossanBerta Låter som en bra idé, jag har skaffat en (dålig) vana att gå till kyrkogårdar och över kyrkogårdar när jag kan. Jag tycker det är synd om människorna som dött och antagligen har människor som saknar dem. Det är ännu mer synd om dem som inte har några som saknar dem. Jag har både sett välta gravstenar, rostiga gravstenar och gravstenar med skyltar 'Gravägarna ombedes se över området inom kort' det är hemskt att se en gravsten försvinna och inse att ingen saknar dem som blivit begravda. Sedan har du rätt, det är ännu värre att det klassas som en olycka, inte mord. . .
13 jun, 2012 00:22 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Goodnight folks!
vi ses antagligen inte föräns imorgon kväll, I'm busy. speech! 13 jun, 2012 00:23 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen