The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Alex Varför? För att jag blir derpig på bilder? C: Nej för att du är både snygg och cool! D: Men oshfosh på dig. :cccc / cccc: Det är du säkert med. c: No... IALLAFALL! *skryta* Jag är nästan 180 cm lång! (Jag är typ 179/178/177) Coolt! owo Jag är typ 1,65. c: 12 jun, 2012 23:52 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Alex Varför? För att jag blir derpig på bilder? C: Nej för att du är både snygg och cool! D: Men oshfosh på dig. :cccc / cccc: Det är du säkert med. c: No... IALLAFALL! *skryta* Jag är nästan 180 cm lång! (Jag är typ 179/178/177) Coolt! owo Jag är typ 1,65. c: Jag var det i 5:an Jag saknar det... ;_: . .
12 jun, 2012 23:53 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
My
Haha, precis. Jag får vara finlands stolthet så får ranelid stå för sverige speech! 12 jun, 2012 23:54 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Alex Varför? För att jag blir derpig på bilder? C: Nej för att du är både snygg och cool! D: Men oshfosh på dig. :cccc / cccc: Det är du säkert med. c: No... IALLAFALL! *skryta* Jag är nästan 180 cm lång! (Jag är typ 179/178/177) Coolt! owo Jag är typ 1,65. c: Jag var det i 5:an Jag saknar det... ;_: Önskar själv jag var längre! Är 170! Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 12 jun, 2012 23:56 |
|
Borttagen
|
Alex, Alva
Haha, okej. c: Men eh, kan jag bara få spy ut lite skräp över er? Lägger det i en spoiler... För eh. Ja. Jag har en jätteudda känsla och jag vet inte... Jag är typ rädd och ledsen och vill bara gråta. Det är jättehemskt. :c Spoiler: Tryck här för att visa! 12 jun, 2012 23:57 |
|
AlexZz
Elev |
12 jun, 2012 23:57 |
|
Seriously
Elev |
Måste man inte vara 175 för att bli modell? Det är i alla fall vad jag har hört... Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 12 jun, 2012 23:58 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
jag är 147,7 ;___:
speech! 13 jun, 2012 00:07 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Seriously: Måste man inte vara 175 för att bli modell? Det är i alla fall vad jag har hört... I min värld behöver man bara vara över 1,69 m :3 Skrivet av AlvaRawenclaw: jag är 147,7 ;___: Men du är väl 11? o.o My Nej, förhelsike vad hemskt... o_o det känns så overkligt... iallafall för mig som aldrig sett någon död/döende. . .
13 jun, 2012 00:10 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
alex 12. C:
my omg så läskigt... :s speech! 13 jun, 2012 00:11 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen