The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kom precis hem från Gröna Lund, såg Lenny Kravitz med min kompis :3
Nu ska jag ta en kopp te och ta det lugnt 12 jun, 2012 23:29 |
|
Borttagen
|
12 jun, 2012 23:30 |
|
AlexZz
Elev |
12 jun, 2012 23:31 |
|
Borttagen
|
Alex
Varför? För att jag blir derpig på bilder? C: 12 jun, 2012 23:32 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
12 jun, 2012 23:38 |
|
Borttagen
|
^ OMG AHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHH
12 jun, 2012 23:38 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ OMG AHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHH .. jag var tvungen speech! 12 jun, 2012 23:43 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alex Varför? För att jag blir derpig på bilder? C: Nej för att du är både snygg och cool! D: . .
12 jun, 2012 23:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Alex Varför? För att jag blir derpig på bilder? C: Nej för att du är både snygg och cool! D: Men oshfosh på dig. :cccc / cccc: Det är du säkert med. c: Alva Du och Björn Ranelid är överallt. 12 jun, 2012 23:46 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Alex Varför? För att jag blir derpig på bilder? C: Nej för att du är både snygg och cool! D: Men oshfosh på dig. :cccc / cccc: Det är du säkert med. c: No... IALLAFALL! *skryta* Jag är nästan 180 cm lång! (Jag är typ 179/178/177) . .
12 jun, 2012 23:49 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen