The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
Alice
Alltså ärren syns knappt. Det är bara att jag vet att de är där. och här är armarna äckliga för att de är smala och konstiga. Det blir ju inte värre av att jag inte kan visa dem heller. Det blir så obekvämt om man hela tiden automatiskt håller för, drar med ärmen eller gömmer armen bakom ryggen. Jag vet inte vad du ska göra med Robert, men du kan ju prata med Tillstein om det. Jag menar hon borde förstå om du säger att du verkligen vill komma men inte kan. Hon kanske kan komma till dig? Eller så kan ni träffas på mitten. ^^ *Kram* 12 jun, 2012 20:58 |
|
Cara Riddle
Elev |
Nej nu tänker jag lämna er! jag orkar just nu inte vara social! Hampus skrev och jag orkar inte det! och innan jag blir för otrevlig så går jag.
![]()
12 jun, 2012 21:02 |
|
Borttagen
|
Alex
Jag kan nog förstå lite av det där... jag menar, jag har inte ärr på armarna, men benen. Och jag kommer inte våga gå i shorts/whatever resten av livet känns det som (inte att jag ens tycker om det) och ibland är det en aning för varmt, eller så vill man försöka lära sig simma och inte vågar ta av sig byxorna heller. När vi var och badade hade jag så svårt för det, men sen när jag äntligen insåg att ingen brydde sig så gick det bättre. Inte att det skulle kännas bättre nu dock. Vill bara gömma ärren under kläder. So, I sort of understand. Jo, jag pratade med henne. Men hon är så... jobbig vissa dagar. *kram* 12 jun, 2012 21:25 |
|
Minidjuret
Elev |
Hej och hå, här är jag.
12 jun, 2012 22:21 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Godkväll folk! watcha doin'? C:
speech! 12 jun, 2012 22:24 |
|
Minidjuret
Elev |
12 jun, 2012 22:55 |
|
Cara Riddle
Elev |
Hej folk...asså jag är typ helt tom nu :s eller nej de är väl fel känsla jag är full med känslor men ändå inte!
Det var så att förut fick jag et sms av Hampus och han skrev "jag saknar dig" (för er som inte vet är Hampus en idiot som sårade mig någo enormt, det var den korta variationen) och nu vet jag inte ens vad jag skall göra...just nu funderar jag på något väldigt dumt, ja jag vet inte...kanske lika väl skall gå och lägga mig bara ![]()
12 jun, 2012 23:18 |
|
Borttagen
|
12 jun, 2012 23:26 |
|
AlexZz
Elev |
12 jun, 2012 23:29 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
NI ÄR SÅ VACKRA 8DDDDDDD speech! 12 jun, 2012 23:29 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen