Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
HEJ PEOPLE. Här är jag
20 okt, 2011 21:49 |
|
Ascendio
Elev |
20 okt, 2011 21:49
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-20 kl. 21:50
|
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Borttagen: Ojoj, tur att man förhoppningsvis sover då! ^^ vattnet i orten jag bor i stängs av kl 23:00 och kommer igen kl 05:00 inte så roligt mamma tvinga mej att sova då anledning till att vattnet stängs av är att man bygger om i centrum 20 okt, 2011 21:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: vattnet i orten jag bor i stängs av kl 23:00 och kommer igen kl 05:00 inte så roligt Så om det börjar brinna kl. 23:05 så ligger ni jävligt risigt till fram till kl. 06:00? ;/ 20 okt, 2011 21:51 |
|
si_tonks
Elev |
20 okt, 2011 22:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: PLANERAR RESAN TILL JULBALEN I KALMAR IHIHI ^^ Har jag också hållit på med ett tag, när betalningen för julbalen är avklarad kan jag andas ut igen - till det att jag behöver tågbiljetter och tågresan kommer. ^^ 20 okt, 2011 22:04 |
|
Borttagen
|
Khadaffi är död.
Just sayin'. 20 okt, 2011 22:06 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: PLANERAR RESAN TILL JULBALEN I KALMAR IHIHI ^^ Har jag också hållit på med ett tag, när betalningen för julbalen är avklarad kan jag andas ut igen - till det att jag behöver tågbiljetter och tågresan kommer. ^^ jag planerar allt nu... Det kommer bli ganska dyrt men det kommer att vara såå värt det ![]()
20 okt, 2011 22:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: PLANERAR RESAN TILL JULBALEN I KALMAR IHIHI ^^ Har jag också hållit på med ett tag, när betalningen för julbalen är avklarad kan jag andas ut igen - till det att jag behöver tågbiljetter och tågresan kommer. ^^ jag planerar allt nu... Det kommer bli ganska dyrt men det kommer att vara såå värt det Jo känner så också, men fixar jag tågbiljetterna nu så får jag båda för 95kr/st. 20 okt, 2011 22:07 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: PLANERAR RESAN TILL JULBALEN I KALMAR IHIHI ^^ Har jag också hållit på med ett tag, när betalningen för julbalen är avklarad kan jag andas ut igen - till det att jag behöver tågbiljetter och tågresan kommer. ^^ jag planerar allt nu... Det kommer bli ganska dyrt men det kommer att vara såå värt det Jo känner så också, men fixar jag tågbiljetterna nu så får jag båda för 95kr/st. det var inte dåligt x) ![]()
20 okt, 2011 22:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen