Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Det beror helt på vad sovmorgon räknas som! Men det bästa är att börja vid typ 9:30 och sluta vid 13!
=) - just like themarauder 14 jan, 2013 23:47 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Svår fråga! Beror väldigt mycket på. Men oftast är det skönare (skola eller jobb) att få "det gjort" så att säga, sen har man mycket av dagen kvar. Så väljer ändå sluta tidigt, även om jag gillar att sova länge. Man kan ju sova länge när man kan helt enkelt.
15 jan, 2013 00:26 |
|
J-star Black
Elev |
15 jan, 2013 08:31 |
|
Irah
Elev |
15 jan, 2013 10:06 |
|
Miss Black
Elev |
Sluta tidigt! Att gå upp tidigt är inte så farligt. Jag vaknar ändå så tidigt xD Om man har sovmorgon blir dagen så lång. Och man slutar så sent.
Min bokblogg
15 jan, 2013 15:38 |
|
melle-hjrta
Elev |
Sluta tidigt
15 jan, 2013 17:29 |
|
LittleButterfly
Elev |
15 jan, 2013 18:14 |
|
Bombarda
Elev |
SOVMORGON!
hade kunnat sluta klockan 6 för att kunna börja 12 Kärlek till alla! 16 jan, 2013 15:15 |
|
Borttagen
|
Sovmorgon!
16 jan, 2013 15:21 |
|
Luna Ravenclaw
Elev |
Sluta tidigt
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end. 16 jan, 2013 16:27 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen