UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag gillar inte nutella. -- Winsah: Förstår dig fullständigt. -.- #visomtycketdetärjobbitmedinsta 4 sep, 2014 14:18 |
|
Borttagen
|
4 sep, 2014 18:22 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Jag tycker INTE om att duscha -.- Tycker det är så sjukt tråkit, jobbigt och tar sån jäkla tid....Nej, det har aldrig varit min grejj xD (gör det dock iallafall så ni behöver inte vara oroliga ;D ) I'm not alone! Haha jag håller med, det är tråkigt, tar tid och sen tar det aplång tid för håret att torka och man fryser när man väl är klar. Men man gör det ändå Ååh, en till :'D Vad glad jag blir, då e jag inte ensam!! Jaa, precis! Håret tar miljoner år för det att bli torrt och sen det värsta när man fryser när man e klar..blääääää xD Jag älskar att duscha! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 sep, 2014 20:05 |
|
LolFeelings
Elev |
4 sep, 2014 20:34 |
|
Disenchanted
Elev |
Diskantklaven
Jag är helt enkelt en person som inte uppskattar för mycket kyla eller när det är halt och slaskigt ute haha! ![]()
5 sep, 2014 18:40 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Disenchanted: Diskantklaven Jag är helt enkelt en person som inte uppskattar för mycket kyla eller när det är halt och slaskigt ute haha! ![]() ![]() "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 sep, 2014 19:10 |
|
Hapo
Elev |
^ Keep it up, jag älskar gif-fighter haha ^^
5 sep, 2014 19:30 |
|
Borttagen
|
Jag är inget fan av Gryffindor...
6 sep, 2014 17:45 |
|
Borttagen
|
Jag känner mig själv bli hatad för det här, men jag avskyr Harry Potter 6
7 sep, 2014 16:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag känner mig själv bli hatad för det här, men jag avskyr Harry Potter 6 Filmen eller boken? 7 sep, 2014 16:44 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen