The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Harry Potter 3? :]
12 jun, 2012 20:00 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Cara
Vissa är bara så, man får leva med att saker sviker en... Alex gjorde ett repotage... Om sig själv! 12 jun, 2012 20:04 |
|
Cara Riddle
Elev |
Temakaren ja jag antar det
haha det låter helt åzum ![]()
12 jun, 2012 20:09 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Cara
Du kan klara dig igenom det här! Du är stark. Redan gjort. känner mig som världens mest egoistiska sak... 12 jun, 2012 20:11 |
|
Cara Riddle
Elev |
12 jun, 2012 20:16 |
|
Borttagen
|
Cara
Hmm... hmm. Fan. Här får du iaf bästa scenen! Eller ja, en av de bästa iaf! 12 jun, 2012 20:18 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Cara
Det får du leta efter. XD Jag kan ju ge dig en ledtråd och såga att träden är i off topic. En hel del skvallertanter går dit... Men nu säger jag inget mer. 12 jun, 2012 20:18 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling haha jag försöker ladda ner den så jag får väl se om jag lyckas xD lr om de tar för lång tid och jag ger upp xD
Temakaren på tråd jakt ![]()
12 jun, 2012 20:26 |
|
Borttagen
|
Jag har fått bilderna från fredagen... ;___;
Har redan berättat för Lucas att inte öppna mappen som kan förstöra hans liv. Själv kan jag inte gnälla. I saw it live. Spoiler: Tryck här för att visa! Cara Haha ^^ hoppas det funkar då! 12 jun, 2012 20:29 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Cara
jag har alltså inte gjort en ny tråd för det. Utan bara skrivit i en som redan finns. Den handlar om det vi pratade om igår. XD 12 jun, 2012 20:29 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen