The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
12 jun, 2012 17:51 |
|
Borttagen
|
Jag kom precis på att jag inte kommer få så mycket sömn under sommarlovet (Lucas påpekade att jag ändå aldrig får det, oh well) XD
Jag menar... böcker, filmer, tv-serie maraton (det har jag lovat mig själv från början) och så ska man träffa folk också! Just nu vill jag ha augusti, men samtidigt inte. Rockstad Falun med killarna, jag får välja om jag vill dela säng med Bard och Viktor eller så tältar jag! Men då vill jag helst inte tälta själv. Och jag vill inte ha augusti för att... två dagar efter att vi kommer hem från Falun börjar skolan redan. MaiRalph. 12 jun, 2012 18:05 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
KLART MAN KAN Hehe, ingen orsak ♥ och du är underbarare ♥ speech! 12 jun, 2012 18:32 |
|
Borttagen
|
Heeeeej människor, jag har just misslyckats att göra 4 hamburgare, misslyckades med en och sedan den andra och sedan den 3 och sist den 4. Så nu äter jag flingor och vaniljyougurt :C
12 jun, 2012 19:01 |
|
Cara Riddle
Elev |
Nu har jag gjort slut med badkaret och skall i stället börja dejta en film
![]()
12 jun, 2012 19:34 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Nu har jag gjort slut med badkaret och skall i stället börja dejta en film Sakta i backarna unga dam! Tycker du inte att du går lite fort fram? 12 jun, 2012 19:38 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: nej jag behöver kärlek Skrivet av Cara Riddle: Nu har jag gjort slut med badkaret och skall i stället börja dejta en film Sakta i backarna unga dam! Tycker du inte att du går lite fort fram? ![]()
12 jun, 2012 19:43 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Cara
Jag förstår känslan... Det är liksom som att den där gnistan inte finns där längre. Men att du nu ska trösta dig hoss andra känns ganska opassande. Du kanske bara ska ta det lungt med relationer för ett tag. 12 jun, 2012 19:46 |
|
Borttagen
|
Cara
Du är så brutal... dejta Patrick Bateman en stund kanske? 12 jun, 2012 19:53 |
|
Cara Riddle
Elev |
Temakaren ja men lr hur! han blev verkligen avvisande och all värme och omtanke han visade mig bara försvann
men jag vill inte sitt helt ensam Mr Darling klart jag är *host* jag skulle ju kunna chansa på att ladda ner xD men den här datan är inte något bra på det xD ![]()
12 jun, 2012 19:59 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen