The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Cara
Nope, måste läsa ut Hannibal och Trasig först, sen skulle jag ju kunna sätta igång med de böckerna som inte är tjocka (sen så får det inte vara böcker man redan läst xD) för att de går ju snabbt att läsa och då blir det mer poäng snabbare! ;D efter det ska jag köra på några från listan ^-^ synd bara att jag har läst hälften av böckerna på listan alltså... Rana OhmaiRalph, det lät ju awesome det där Jag ska försöka ^-^ Problemet är då bara att jag vill ägna lite tid åt folk jag känner, och lite tid åt filmer, haha xD 12 jun, 2012 11:00 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling jag diggar att du väljer så "lätta" böcker xD haha ja men läs flera samtidigt det gör jag xD haha
äh vet din lärare vilka böcker du läst?? annars kan du ju fuska xD haha *visslar oskyldigt* ![]()
12 jun, 2012 11:02 |
|
MizzNina
Elev |
Ralice
Äh, Läsa hinner man alltid med ändå. Det är en sak jag funderat på ofta. Typ folk som säger att de inte har tid att läsa. It's like???????? Jag menar jag läser varje dag. Vad gör "normala" människor när de sitter på toa t.ex??? Stirrar in i väggen? Eller innan man ska sova. Kan folk verkligen bara gå från tandborstning och sen krypa ner släcka lampan och sova? Kan man gör det?? For real? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 12 jun, 2012 11:04 |
|
Borttagen
|
Cara
Det spelar ingen roll hur tjocka de är här, men hur många. Så varför inte? Jag läser alltid flera samtidigt xD just nu läser jag två samtidigt. Nope, och det är inte min lärare, men alla får vara med såklart. Men jag tänker inte fuska här inte ^^ Rana Eller hur? Det är så dumt... jag menar, böcker är ju så bra. Väcker fantasi osv. Och folk har aldrig tid med det. Men de har ju tid att sitta framför datorn... om man nu sitter framför datorn och irriterar sig på att den inte går snabbt eller något så grab a book, dude. 12 jun, 2012 11:04 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: OSH FOSH ALVA GRATTIS OCH TACK OCH OCH OCH ;u; *hug hug* TACK OCH INGEN ORSAK KRAM KRAM ♥ speech! 12 jun, 2012 11:06 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling haha nu såg jag en bild framför mig där du läser pekböcker xD bara för att det skall gå fort xD haha
men jag kan inte låta bli att läsa flera samtidigt xD haha vad hederlig du skall vara då xD ![]()
12 jun, 2012 11:06 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Godmorgon. Jag bjuder här på nyaste bild på mig (DO NOT LAUGH :c ) ![]() Wellwell. Glad som jag var gick jag in på Lucas dayviews, och såg en bild på oss två och den här texten: And when I'm gone, just carry on, don't mourn Rejoice every time you hear the sound of my voice Just know that I'm looking down on you smiling And I didn't feel a thing, so baby don't feel no pain Just smile back Snacka om att jag sitter här och gråter nu. Jag menar... ja... Du är jättefin Alice C: Oj.... Jag vet inte vad jag ska säga... Edit: Och ja, du skrev det i morse, jag upptäckt det nu :c 12 jun, 2012 11:08 |
|
Borttagen
|
Cara
Haha xD det var alltså... vi får inte läsa: barnböcker kokböcker faktaböcker de räknas inte ^^ Ja, för att det här gäller ju... något awesome, att läsa böcker! Louise Tack ♥ Jag vet inte heller vad jag ska säga. Jag blir bara orolig. 12 jun, 2012 11:10 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Rana Eller hur? Det är så dumt... jag menar, böcker är ju så bra. Väcker fantasi osv. Och folk har aldrig tid med det. Men de har ju tid att sitta framför datorn... om man nu sitter framför datorn och irriterar sig på att den inte går snabbt eller något så grab a book, dude. Ja men precis. När datorn laggar inte sitter man där i raseri. Man läser. Doesn't everybody? Eller för alla rökare. Vad i hela friden gör de när de är ute och röker??? Då tar man med sig en bok ju.. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 12 jun, 2012 11:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Godmorgon. Jag bjuder här på nyaste bild på mig (DO NOT LAUGH :c ) ![]() Wellwell. Glad som jag var gick jag in på Lucas dayviews, och såg en bild på oss två och den här texten: And when I'm gone, just carry on, don't mourn Rejoice every time you hear the sound of my voice Just know that I'm looking down on you smiling And I didn't feel a thing, so baby don't feel no pain Just smile back Snacka om att jag sitter här och gråter nu. Jag menar... ja... Du är så fin! ♥ Oh... Jag... Oj... Jag vill bara... Krama honom... Och dig... Och... Alla. 12 jun, 2012 11:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen