The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Alva - Underbara Alva!
Grattis så mycket till dig ♥ 12 jun, 2012 09:47 |
|
Sovsvampen
Elev |
12 jun, 2012 09:49 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Nina
*fniss* *fniss* *fniss* TACK SÅ MYCKET NINA DU ÄR BÄST *fniss* Nallebjörnen Hehe ingen orsak♥ Sovsvampen TACK♥ Louise Finaste Louise, tack!♥ --- AND I LOAF YOU ALL ÄVEN OM JAG INTE TAGGADE ALLA I MITT TACKINLÄGG SÅ SKA ALLA DARKISAR KÄNNA SIG HEDRADE CUZ I LOAF YOU speech! 12 jun, 2012 09:53 |
|
Borttagen
|
OSH FOSH ALVA GRATTIS OCH TACK OCH OCH OCH ;u; *hug hug*
12 jun, 2012 10:23 |
|
Borttagen
|
Grattis Alva
Och tack alla ni som tycker jag är söt/whatever. Det värmer. ^^ Så nu är jag hemma. Vet inte om jag ska skratta eller gråta, ärligt talat. Hatar avslutningar. Blöööh. Men vi har en awesome tävling som en av svenskalärare kom på (efter att ha påpekat att det enda man kan göra i Gimo/Östhammar är att bara peta på en död grävling med en pinne i tio minuter xD) och den går ut på att läsa böcker! Varje bok som man har läst ska man beskriva, och berätta vad man tyckte om den osv, skicka in mejlet till honom. Den som har läst flest böcker vinner någonting. Eller ja, tre platser blir det. Vi fick en lista på böcker som ger 2 poäng, rekommenderade av lärare, och alla andra vi läser ger oss 1 poäng. Vet ni vad jag tänker göra? Vinna det här 12 jun, 2012 10:50 |
|
Cara Riddle
Elev |
12 jun, 2012 10:51 |
|
Borttagen
|
Alice
GO FOR IT! Låter spännande. 8D 12 jun, 2012 10:52 |
|
Borttagen
|
Cara
Yep Kossan Ohja! Nu hoppas jag bara att om jag vinner, så blir det något awesome. Men jag tror det, den här skolan är bra på sånt. Jag menar... vissa skolor kör med såna tävlingar och sen vinner man ett paket tuggummi. Not worth it XD 12 jun, 2012 10:54 |
|
Cara Riddle
Elev |
12 jun, 2012 10:55 |
|
MizzNina
Elev |
Ralice
Det där påminde om en grej vi hade på högstadiet. Efter att jag hoppat av Franskan, hamnade jag i "Svengelska" gruppen. Då skulle vi såklart läsa böcker, och sen redovisa dem. Det kvittade om det var svenska eller engelska böcker. Iaf, efter att vi (i min grupp var vi nog 15 pers) läst 10 000 sidor tillsammans, så skulle våran lärare bjuda oss på fika. Så efter att vi redovisat en bok skrev hon såklart ner person, bok och sidantal. Jag Själv läste drygt 8000 av sidorna. Kan bero på att jag läser tjocka böcker. Snabbt. ^_^ Btw. VINN! "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 12 jun, 2012 10:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen