The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Cara
Yep ^^ Jag gissar snarare på det andra, faktiskt. Men det kändes som att djuret var ganska stort. Okej, dinosaurie-storlek är nog överdrivet, men typ, älg. Och så säger Adde att det "bara är en räv". Men det var själva tanken. Jag tänkte att antingen stannar jag hemma och dricker vodka, eller så åker jag och umgås med killarna och dricker vodka där - en jobbig vecka, du vet. Massa skit som hände då. Och inte nog med att jag drack upp halva flaskan själv (den andra halvan försvann tack vare Andreas såklart) så fick jag ju flera kramar osv! Liksom, score. Verkligen. Jag kan iaf säga att jag inte betalade för vodkan, haha. Styvfarsan köpte den och ville inte ha pengarna tillbaka. Du borde ha följt med så hade du fått vodka Jag körde iofs först på att det är så jag betalar för alla skjuts jag får gratis. Men han sa att jag inte behöver betala överhuvudtaget, eller så. Så vi delade bara vodkan. POTATOES. Nu ska jag sova. Ska upp runt sju, skolavslutning. HAHAHA XD glömde nästan! Godnatt ♥ 12 jun, 2012 00:34 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling haha shit vad långt du skrev xD haha
och vi vill ju ha en glad Jason haha men älgar är ju inte farliga xD hade varit värre om det var ett vildsvin lr björn xD men ja jag är skogsmänniska xD det var i och försig en smart tanke xD kramar är alltid nice och att slipap betala är ännu nicare haha det hade jag kunnat göra xD enda problemet är att jag inte dricker vodka bra betalning haha smart av dig att typ glömma det xD haha lycka till och ha så roligt ^^ natti natti kära du ♥ ![]()
12 jun, 2012 00:39 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: ^Jag vet menmen jag vill inte. xD Det känns normalt ewe ALLTSÅ någon som duellerade med mig tog bort sitt konto mitt i duellen och nu tar det plats på min duelllista... den duellen är alltså kvar... och det står "motståndare: borttagen medlem" D: irriterande. Hey hey. *Vinkar för att få din uppmärksamhet* Samma problem här! Jag håller på att bli galen!! Btw Fröken Alva. Om fem inlägg!! OOOHH!! Grattis i förskott. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 12 jun, 2012 06:34 |
|
Borttagen
|
Godmorgon.
Jag bjuder här på nyaste bild på mig (DO NOT LAUGH :c ) ![]() Wellwell. Glad som jag var gick jag in på Lucas dayviews, och såg en bild på oss två och den här texten: And when I'm gone, just carry on, don't mourn Rejoice every time you hear the sound of my voice Just know that I'm looking down on you smiling And I didn't feel a thing, so baby don't feel no pain Just smile back Snacka om att jag sitter här och gråter nu. Jag menar... ja... 12 jun, 2012 08:14 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av MizzNina: Skrivet av AlvaRawenclaw: ^Jag vet menmen jag vill inte. xD Det känns normalt ewe ALLTSÅ någon som duellerade med mig tog bort sitt konto mitt i duellen och nu tar det plats på min duelllista... den duellen är alltså kvar... och det står "motståndare: borttagen medlem" D: irriterande. Hey hey. *Vinkar för att få din uppmärksamhet* Samma problem här! Jag håller på att bli galen!! Btw Fröken Alva. Om fem inlägg!! OOOHH!! Grattis i förskott. samma D: D: Och tackar och bockar så mycket :3 -- ALICE DU ÄR SÅ FIN!♥ speech! 12 jun, 2012 08:40 |
|
MizzNina
Elev |
Alltså. Vet ni hur jävla skönt det känns när man efter tre(?) dar kommer på det som man glömt.
Alltså. ah ni vet. Btw. Ralice CUTE!!! "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 12 jun, 2012 08:43 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Jo hej, det är jag som är Alva. Ni vet säkert vem jag är.
(ja det är jag òó)Så nu, på mitt 9999e inlägg tänkte jag skriva ner ett litet tal här i tds, då det är mitt sista inlägg NÅGONSIN som master of death och death är ju död och död påminner mig om elaka saker och elaka saker är the dark side även om jag vet att ni är snälla. ;D (haha hoppas ni fattade något av det där) *fniss* <- nina style --- Jo nu vill jag alltså tacka er här på tds, för att ni alltid varit så snälla mot lilla mig och ni har accepterat mig som den jag är. Oftast när jag kommer hit möts jag av inlägg som "ALVA! HEJ!" eller liknande ♥ (det är även trevligt att ni tar mitt överflöds capsanvändande i beaktande...O_o) då blir jag glad och vid såna tillfällen känner jag verkligen att jag hör hemma här. :] några särskilda tack vill jag ge till: MizzNina Minidjuret InspiredPsycho Cara Riddle AlexZz DeathDownAlex mrs.tonks kossanberta Även om jag inte pratat med några av er på siståne så vill jag att ni ska veta att ni fortfarande är viktiga för mig. ♥♥♥♥ KRAM PÅ ER speech! 12 jun, 2012 09:00
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-12 kl. 09:50
|
|
Borttagen
|
Jag är på skolavslutning :3
12 jun, 2012 09:01 |
|
MizzNina
Elev |
ALVA
OMG. FIRST *NINA KNÄCKER SIG ÖVER "*fniss* <- nina style"* SECOND. GRATTIS IGEN. OCH I LOVE YOU! *ANVÄNDER CAPS <- ALVA STYLE* "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 12 jun, 2012 09:07 |
|
Cara Riddle
Elev |
AlvaRawenclaw!!! Din extremt söta människa
Mr Darlign villken söt bild! och om du säger att du inte ser bra ut så slår jag dig ![]()
12 jun, 2012 09:29 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen