The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling haha ja ajg brukar med säga att det är Jasons fel men de senaste har jag inte haft något som jag kunnat skylla på honom
haha åzum namn xD haha ja de gör jag gärna ^^ haha ja de brukar bli så haha asså dina konversationer med folk kan alltid få mig att skratta xD haha men de var en bra fråga ^^ om jag stöter på en zombie skall jag ta reda på det xD ja jag kan tänka mig det ^^ ![]()
12 jun, 2012 00:13 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
ska sova snart, orkar inte skriva ngt tacktal nu och jag måste göra det på mitt 10 000e inlägg.
speech! 12 jun, 2012 00:16 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: vänta med det tills i morgon så att det blir något bra ska sova snart, orkar inte skriva ngt tacktal nu och jag måste göra det på mitt 10 000e inlägg. ![]()
12 jun, 2012 00:17 |
|
Borttagen
|
Cara
Nu jävlar. Vi måste sätta igång det där igen ![]() Yep, det tyckte vi med xD Goodie. Hoppas han skickar de snart bara ^^ Jag vet inte, är det två väldigt random människor så slutar det så här. Otroligt nog kom vi in på ämnet Kristen Stewart och hennes några få ansiktsuttryck och Robert Pattinson. Jag vet inte ens hur eller varför. Sen såg jag ett djur, och blev skiträdd, men han försäkrade mig om att det bara var en räv, haha. Jag föreställde mig värsta dinosaurien där </3 HerreHansAwesomeness. 12 jun, 2012 00:19 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: vänta med det tills i morgon så att det blir något bra ska sova snart, orkar inte skriva ngt tacktal nu och jag måste göra det på mitt 10 000e inlägg. Japp, för nu är jag bara trött speech! 12 jun, 2012 00:21 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling ja vi får inte glömma Jason då blir han kanske ledsen och vägrar flytta in i vårt slott
omg as söt ♥ haha du får be honom skicka dem fort ^^ haha jag känner igen det där xD haha och visst har hon så extremt få ansiktsuttryck det är så sjukt irriterande -.- och Pattinson skall vi inte ens börja på xD ja de finns dinosaurier i skogen ![]()
12 jun, 2012 00:22 |
|
Borttagen
|
Cara
Precis det jag tänkte skriva D: Japp xD Eller så kollar jag om han redan har gjort det... Tyst med dig. Jag var onykter, borta för att jag kände mig totalt dissad och väldigt nervös okej? Dessutom är jag alltid rädd i skogen XD Klart det finns dinosaurier då Men ja. Varför. Liksom... kunde vi inte ha pratat om trevligare saker? Jag skyller på vodkan. Usch vad den gör med folk. ;D 12 jun, 2012 00:26 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
GODNATT♥
speech! 12 jun, 2012 00:28 |
|
Borttagen
|
Alva
Godnatt ♥ 12 jun, 2012 00:29 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling nej vi får fangirla Jason så han blir glad ^^
haha aa gör så ^^ haha ja men jag tror inte på dinosaurier när jag är onykter haha du hade ju inte behövt dricka den ![]()
12 jun, 2012 00:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen