The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling haha nej jag gillar Just to get high med dem och ja S.E.X. är bra xD
haha nej xD haha *visslar oskyldigt* ja men det var ju bra Gycklaren hm ja då vet jag inte ![]()
11 jun, 2012 23:29 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Hi people!
Filip tog några riktigt fula bilder på mig idag. men jag ska ha dem som del av Jennifers lilla utmaning. Så jag kan liksom inte bara radera dem. =.= This is doing wonders on my selfesteem... -.- Såren på benen håller med. Nej men fan det här skulle ju vara glatt. Så ja. Ni kommer få se bilder på mig! 11 jun, 2012 23:29 |
|
Borttagen
|
AlvaRawenclaw
Ser inte det ut såhär för dig: Spoiler: Tryck här för att visa! Fast jag har fått trycka på "avsluta" bara en gång -.^ Cara Men Animals. Texten alltså! Jag gillar inte Nickelback annars o.o Okej. Fina tankar här 11 jun, 2012 23:31 |
|
Cara Riddle
Elev |
Temakaren yeay
Mr Darling haha jag förstod att du menade texten haha aa jätte fina tankar ^^ *host* ![]()
11 jun, 2012 23:31 |
|
Borttagen
|
Cara
Sluta. Nu förstör ni min fina bild av honom här, okej? Du och Bard och Togald. Ni ger mig... konstiga bilder i huvudet </3 fy på er! 11 jun, 2012 23:36 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling det är ju inte mitt fel *visslar oskyldigt* det är ju du som tänker dem
![]()
11 jun, 2012 23:37 |
|
Borttagen
|
Cara
Det är bara för att vi kramades och sov i samma säng, eller hur? Men, jag måste erkänna, att jag faktiskt undrar vad killarna (dvs de som stannade kvar när jag och Andreas gick på en promenad) tänkte när vi gick ut. Det var ju tydligen planerat av dem att inte följa med. Jävla dissare *host* Jag undrar bara om de undrar XD 11 jun, 2012 23:40 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
11 jun, 2012 23:41 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Cara
I know right! En av bilderna är bevis på att jag ser skitrolig ut som man säger "Se ut som en modell". En är bevis på att jag har balans, lite i alla fall. XD Och en är bevis på att jag verkligen är helt jävla awkward, helt galet awkward. O.O 11 jun, 2012 23:42 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: det kan nog ha något med det att göra ja ^^Cara Det är bara för att vi kramades och sov i samma säng, eller hur? Men, jag måste erkänna, att jag faktiskt undrar vad killarna (dvs de som stannade kvar när jag och Andreas gick på en promenad) tänkte när vi gick ut. Det var ju tydligen planerat av dem att inte följa med. Jävla dissare *host* Jag undrar bara om de undrar XD haha ja du de var en bra fråga xD haha det är sånt man alltid undrar men typ aldrig får reda på Temakaren nu gjorde du mig ännu mer nyfiken xD haha du måste lägga ut de här bilderna innan jag fantiserar ihop helt konstiga bilder xD haha ![]()
11 jun, 2012 23:43 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen