Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Maharajah
Elev |
Hahahha heej!
Vad gör alla ikväll? 20 okt, 2011 21:30 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
20 okt, 2011 21:31 |
|
leumas vän
Elev |
20 okt, 2011 21:34 |
|
Borttagen
|
Sitter och skrattar åt när.. John? dricker kaffe XD, jag är onormal XD
http://www.youtube.com/watch?v=3lmKXANZwRc&NR=1 20 okt, 2011 21:34 |
|
linnvendela
Elev |
20 okt, 2011 21:36 |
|
Maharajah
Elev |
pandan: Varför har du dåligt självförtroende? Det lät inte alls roligt hörru
20 okt, 2011 21:40 |
|
ginny_ginny
Elev |
The same here, den är bäst asså!!!
20 okt, 2011 21:41 |
|
Borttagen
|
Ingen aning, det har typ växt fram. Jag anser mig inte viktig, betydelsefull och av någon anledning känner jag mig ofta ensam. Jag undervärderar allt jag är - det låter hur idiotiskt som helst, jag vet. Men så är det. ^^ EDIT: Det här handlar om hur jag ser på mig själv. 20 okt, 2011 21:44
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-20 kl. 21:49
|
|
Borttagen
|
vattnet i orten jag bor i stängs av kl 23:00 och kommer igen kl 05:00
inte så roligt 20 okt, 2011 21:47 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ojoj, tur att man förhoppningsvis sover då! ^^vattnet i orten jag bor i stängs av kl 23:00 och kommer igen kl 05:00 inte så roligt ![]()
20 okt, 2011 21:48 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen